کد خبر: ۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 16
چند ماه قبل آخرین نسخه سیستم عامل iOS در کنفرانس توسعه دهندگان اپل رونمایی شد، اکنون این سیستم عامل آماده ورود به آیفون‌ها و آی پدهاست.
به گزارش آی تابناک : شرکت اپل در کنفرانس بزرگ خود اعلام کرد، iOS 11 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریورماه) برای آیفون و آی پدها عرضه خواهد شد و تا چند روز آینده می‌توانید تجربه‌ای از نسخه‌ی جدید سیستم عامل اختصاصی اپل داشته باشید؛ این همان تاریخی است که اپل قصد دارد آیفون 8 و 8 پلاس را به بازارهای جهانی عرضه کند.

برای دریافت iOS 11 باید به منظور تأمین فضای موردنیاز، بعضی از فایل‌های اضافی را حذف کنید، اما به برخی قابلیت‌های جدید این نسخه چون حالت "لایو فوتوز"، سیری هوشمندتر و مرکز کنترل قابل شخصی سازی دسترسی خواهید یافت.

در iOS 11 می‌توانید اموجی هایی متناسب با حالت چهره خود ارسال کنید و از قابلیت مالتی تسکینگ در آی پدها بهره ببرید.

در حال حاضر ARKit بهترین قابلیت iOS 11 است که می‌تواند قابلیت‌های واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی را برای دستگاه شما فراهم کند. هم اکنون توسعه دهندگان می‌توانند با استفاده از این کیت، محتوای واقعیت افزوده را با واقعیت گرایی بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند.

در نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS، به قابلیت‌های امنیتی چون امکان تماس با 911 و غیرفعال کردن تاچ آی‌دی با پنج بار فشردن دکمه‌ی هوم نیز پرداخته شده است. پس هیچ کسی نمی‌تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی از طریق اثرانگشت کند.

به طور قطع کاربران آیفون و آی پدها ترغیب خواهند شد به زودی دستگاه خود را با iOS 11 به‌روز رسانی کنند. شاید خیلی از کاربران منتظر بمانند باگ‌های این سیستم عامل فاش شود و بعد از اطمینان از پایداری سیستم عامل جدید، اقدام به نصب آن کنند.





منبع: engadget

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار