کد خبر: ۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 17
از زمان دستگیری ارباب مواد مخدر «خواکین ال چاپو» جزئیات بسیار زیادی در مورد ارتباط وی با معشوقه مکزیکی اش یعنی بازیگر معروف سینما «کیت دل کاستیلو» و اینکه چگونه این بازیگر مقدمات ملاقات وی با «شان پن» را فراهم میکرده است، منتشر شده.

از زمان دستگیری ارباب مواد مخدر «خواکین ال چاپو» جزئیات بسیار زیادی در مورد ارتباط وی با معشوقه مکزیکی اش یعنی بازیگر معروف سینما «کیت دل کاستیلو» و اینکه چگونه این بازیگر مقدمات ملاقات وی با «شان پن» را فراهم میکرده است، منتشر شده.

اما اخیرا روزنامه مکزیکی «میلنیو» به نسخه ای از پیام ها دسترسی پیدا کرده است بخش بسیار جذابی از این ماجرا را نشان میدهد. یک سری از پیام های رد و بدل شده میان ال چاپو و یکی از شرکا در مورد برتری چند گوشی هوشمند: آیفون 6، گلکسی اس 6 اج و بلکبری لیپ.

بعد از پایان ملاقات با شان پن در 25 سپتامبر 2015، ال چاپو از یکی از شرکایش در مورد کار شان پن میپرسد. وقتی که این شریک شروع به جستجو در مورد شان پن بر روی دستگاه بلکبری خود میکند، موضوع بحث به گوشی های هوشمند کشیده میشود.

این پیامهایی است که به گزارش روزنامه مکزیکی بین آنها رد و بدل شده است (عین عبارات موجود در مکالمه به زبان محاوره فارسی ترجمه شده است):

12 و 8 دقیقه صبح: «م»: دارم دنبالش میگردم، لطفا ببخش، دارم با بلکبری کار میکنم.

12 و 10 دقیقه صبح: ال چاپو: یا آیفون یا تبلت. آیفون یک گوشی تبلت جدیده.

12 و 18 دقیقه صبح: «م»: بلکبری لیپ جدیدترین گوشیه. اندازه یک minilap هست – مینی لپتاپ – پیچیده ترین سیستم رو در این حوزه کسب و کار داره. باتریش 25 ساعت کار مداوم رو تضمین میکنه. آیفون 6 پلاس بهتر و جدیدتره.

12 و 21 دقیقه صبح: «م»: سامسونگ 6 اج پیچیده ترین پلتفرم های گوشی موبایله. سیستمش اندرویده و از جدیدترین تکنولوژی استفاده میکنه.

21 و 21 دقیقه صبح: «م»: قیمت بلکبری رو نمیدونم.

12 و 22 دقیقه صبح: «م»: قیمت آیفون 6 بسته به ظرفیتش 14 تا 16 هزار دلاره – 768 تا 877 دلار آمریکا.

12 و 32 دقیقه صبح: «م»: سامسونگ 5 اج تقریبا 16 هزار دلار – 877 دلار آمریکا – در میاد.

12 و 23 دقیقه صبح: «ال چاپو»: و گلکسی چقدر؟

12 و 24 دقیقه صبح: «ال چاپو»: کدومشون از همه خشگلتره؟

12 و 24 دقیقه صبح: «ال چاپو» از نظر تو؟

12 و 26 دقیقه صبح: «م»: قبلا گلکسی تو زمان خودش از همه خشگلتر بود. از نظر این حقیر، الان سامسونگ 6 اج (احتمالا اشاره به ظاهر گوشی میکند).

12 و 28 دقیقه صبح: «م»: اما اگر راستش رو بخوای بهترین گوشی به نظر من بلکبری لیپ هست. اما به خودت بستگی داره.

12 و 28 دقیقه صبح: «ال چاپو»: بلک (بلکبری). قیمتش چقدره؟

12 و 32 دقیقه صبح: «م»: اطلاعاتی در مورد قیمتش ندارم. اما فردا Telcel قیمتش رو برامون میفرسته.

12 و 37 دقیقه صبح: «ال چاپو»: استراحت کن و ساعت 9 برام قیمت رو بفرست، لطفا...

مکالمه بالا به قدری عادی و روزمره به نظر میرسد که به راحتی میتوان فراموش کرد که مربوط به یکی از اربابان بزرگ مواد مخدر که هزاران نفر را کشته و شریکش است.

قبلا وقتی «ال چاپو» در زندان بود برای ارتباط با دنیای بیرون هیچ مشکلی نداشت. اما گویا اکنون دولت مکزیک تلاش زیادی برای قرنطینه کردن و ایجاد محدودیت برای وی دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار