کد خبر: ۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 09
تنها چند روز دیگر تا برگذاری کنفرانس بزرگ اپل در پارک اپل سالن استیو جابز باقی نمانده است در این مطلب به بررسی آنچه که اپل احتمالا در این کنفرانس معرفی خواهد کرد خواهیم داشت.

به گزارش آی تابناک : کنفرانس اپل در تاریخ 12 سپتامبر و ساعت 21:30 به وقت  ایران  برگزار خواهد شد انتظار میرود اپل در این کنفرانس نسل جدید آیفون را به نام آیفون 8 و نسخه خاصی از آیفون را به تام آیفون 8 ادیشن یا آیفون ایکس رونمایی کند اپل در نسخه خاص آیفون 8 طراحی بسیار متفاوتی به کار برده است همچنین در آیفون ایکس بر اساس شایعات منتشر شده اپل سنسور اثر انگشت را حذف کرده است واز سنسور تشخیص چهره سه بعدی استفاده کرده است.

علاوه بر آیفون های جدید گفته میشود اپل تصمیم دارد نسل جدید اپل تی وی را همراه با نسل جدید اپل واچ عرضه کند،انطور که شایعات بیان میکنند به لحاظ ظاهری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کاملا مشابه با آیفون 7 خواهند بود اما آیفون 8 ادیشن یا آیفون ایکس  ظاهری کاملا خاص و صفحه نمایش اولد بدون حاشیه خواهد داشت که بسیار آن را متمایز خواهد کرد.

این محصولات همگی در مرکز جدید اپل به نام اپل پارک سالن استیو جابز رونمایی خواهد شد این سالن بزرگترین سقف بدون ستون فیبر کربنی دنیا را با مساحت 11148 مترمربع در اختیار داشته و در زیرزمین آن، یک سالن کنفرانس با گنجایش 1000 نفر طراحی شده است.

گفتنی است اپل ساختمان مورد بحث را به رسم یادبود به اسم مدیرعامل سابق نامگذاری کرده که ایده اصلی مقر جدید کمپانی را مطرح کرده بود.همچنین لازم به ذکر است که آمفی تئاتر استیو جابز اين هفته طی مراسم رونمایی از آیفون های جدید افتتاح خواهد شد.

 

منبع:بروزرسانی

 ap
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار