کد خبر: ۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 07
شرکت پاناسونیک ساعاتی پیش در کشور هند، از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به P9 پرده برداشت. محصولی که حدود 98 دلار قیمت داشته و فروش آن بلافاصله پس از رونمایی آغاز شده است.

به گزارش آی تابناک : از آن‌جایی‌که این گوشی در جمع مدل‌های میان‌رده موجود در بازار جای خواهد گرفت، مشخصات به‌کار رفته در آن چنگی به دل نمی‌زند. با این‌حال، پاناسونیک P9 از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 845 در 480 پیکسل بهره می‌برد که پوششی از محافظ صفحه Asahi Dragonglass، از آن در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

بار پردازشی این دستگاه به دوش پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737M با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتزی است و در کنار آن، از رم یک گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا استفاده شده است.

در قسمت پشتی گوشی، سنسور 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و مجهز به قابلیت فوکوس خودکار مشاهده می‌شود و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است.

پاناسونیک

مهندسان پاناسونیک، P9 را به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز کرده‌اند و یک باتری 2210 میلی‌آمپری را برای تامین انرژی مورد نیاز، در بدنه دستگاه جای داده‌اند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.






منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار