تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 07
احتمالاً شما هم گاهی به برخی صفحاتی برخورد کردید که دارای یک تیک آبی به منظور تایید آن حساب کاربری هستند. این حالت برای کاربران مشهوری مثل هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و یا کمپانی های خاص ارائه شده است تا با استفاده از صفحات جعلی از نام این افراد سو استفاده نشود.

به گزارش آی تابناک : این نماد در کسب و کار و بازاریابی نیز تاثیر بسزایی دارد. چنین خریدی برای کاربران سودآور خواهد بود چرا که کمپانی های مختلف از طریق حسابهای کاربری تأیید شده، مبالغی پرداخت می کنند و در مدت کوتاهی به سوددهی خواهند رسید.

بازار خرید و فروش این برچسب دیجیتالی بسیار داغ شده است و بر اساس اخبار منتشر شده، کارکنانی از فیس بوک که به فروش این برچسب ها دسترسی دارند و درحال سو استفاده از این موقعیت هستند. اکنون هر یک از این برچستب ها به قیمت 1200 دلار به افراد مختلف فروخته میشود. این موضوع باعث ایجاد هرج و مرج خواهد شد، زیرا هرکسی میتواند این تاییدیه را با پرداخت پول دریافت کند و با قیمت 15 هزار دلار یا بیشتر صفحه ی خود را بفروشد. در نتیجه مراحل دریافت تاییدیه حساب کاربری باید سخت تر شود تا از راه افتادن این بازارهای سیاه جلوگیری شود.

دریافت تاییدیه اینستاگرام از طریق پر کردن یک فرم رسمی صورت خواهد گرفت و در این فرم باید نام واقعی و یک کارت شناسایی مانند گذرنامه را ارائه کنید تا از این طریق مسئولان اطلاعات شما را بررسی کنند و این برچسب آبی برایتان ارائه شود. در نهایت اگر کاربران بخواهند حساب کاربری خود را بفروشند باید به شرکت اینستاگرام تغییر نام خود را اعلام نمایند. اما این بازار سیاه به کلی این روند را بهم ریخته است. در صورتی که شرکت فیس بوک این کارمندان را شناسایی کند آنها را اخراج خواهد کرد و از این نابسامانی ها جلوگیری خواهد






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار