کد خبر: ۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 16
چندی پیش طی خبری در مورد تعرفه های جدید اینترنت نا محدود مخابرات و همینطور سیاست های این شرکت در واگذاری خطوط اینترنت ADSL خبری منتشر کردیم که شرکت مخابرات در این باره جوابیه ارسال کرده است.

چندی پیش طی خبری در مورد تعرفه های جدید اینترنت نا محدود مخابرات و همینطور سیاست های این شرکت در واگذاری خطوط اینترنت
ADSL خبری منتشر کردیم که شرکت مخابرات در این باره جوابیه ارسال کرده است.

بر این اساس که چندی پیش شرکت مخابرات اقدام به واگذاری مجدد سرویس های نا محدود اینترنت ADSL با تعرفه ای دو برابری نسبت به بهای قبلی این سرویس ها بود. جزئیات این خبر را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

در همین رابطه شرکت مخابرات طی جوابیه ای اعلام کرده است که تعرفه های تعیین شده بر اساس مصوبات 181 و 152 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و دلیل بالا بودن قیمت این سرویسها نسبت به سرویس های حجمی، تخصیص بیشتر منابع می باشد.

متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

احتراماً در پاسخ به خبر مندرج در تاریخ 22/10/94 آن سایت خبری تحت عنوان " بازگشت نامحدود مخابرات و باز هم مخابرات" به اطلاع می رساند:

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مطالب مندرج در سایت تابناک به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول، مربوط به سیاست واگذاری مخابرات و خصوصی سازی است که قبلاً توسط شرکت مخابرات پاسخ داده شده است. اما بخش دوم در یک بحث اجرایی، فنی و تعرفه ای است نیاز به پاسخ دارد که توضیحات زیر ارائه می شود.

شرکت مخابرات استان تهران با توجه به نیازهای متفاوت متقاضیان، در حال حاضر بیش از 40 سرویس ADSLبا سرعت و حجم متنوع با شرایط تشویقی و تخفیفی مطلوب را ارائه می دهد تا پاسخگوی تمامی سلایق و نیازها باشد، بطوریکه در طول سال 94هشت کمپین تشویقی را طراحی و اجرا نموده است.حدود 75 درصد از مشترکین این شرکت از سالهای گذشته با عنایت به عدم تعیین تعرفه، از سرویس های ADSLنامحدود استفاده می نمایند کهتصمیمی برای افزایش تعرفه آنها اتخاذ نشده است. با توجه به نیاز متقاضیان تجاری، حقوقی و دولتی و دریافت درخواست های مکرر برای ارائه سرویس های پرسرعت نامحدود نامتقارن، سرویس های پرسرعت نامحدود این شرکت طراحی شده است تا پس از نهایی شدن طرح نسبت به واگذاری آنها اقدام شود.

سرویس های جدید اینترنت نامحدود شرکت مخابرات استان تهران با توجه به حداقل ترافیک تبادلی بالاتر در نظر گرفته شده برای آن، کاملاً متفاوت از سرویس های نامحدود گذشته می باشد. تعرفه تعیین شده برای سرویس های نامحدود پرسرعت این شرکت مطابق با مصوبات 181 و 152 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و دلیل بالا بودن قیمت این سرویسها نسبت به سرویس های حجمی، تخصیص بیشتر منابع می باشد.

لازم به ذکر است واگذاری سرویس نامحدود پر سرعت تنها برای رفع نیاز برخی از متقاضیان و تکمیل سبد محصولات پیشنهاد شده است. بطور مثال در خصوص سرویس 2مگابیت برثانیه، در صورتی که مشترک سرویس حجمی با سرعت2 مگابیت بر ثانیه و حجم دانلود ماهیانه 8 گیگا بایت را خریداری نماید و به میزان حداقل ترافیک تبادلی در نظر گرفته شده در سرویس نامحدود 2 مگابیت بر ثانیه که 120 گیگابایت می باشد دانلود داشته باشد، می بایست هزینه ای معادل با 2.252.000 ریال پرداخت نماید. این در حالی است که تعرفه پیشنهادی سرویس نامحدود 2 مگابیت بر ثانیه 1.480.000 ریال می باشد. ضمن اینکه میزان 120 گیگابایت در نظر گرفته شده، حداقل ترافیک تبادلی است و مشترک می تواند از امکان نامحدود خود حجم به مراتب بیشتری دانلود نماید.


با توفیق الهی

حسنعلی ذوالفقاری

معاون دفتر روابط عمومی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار