کد خبر: ۱۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 06
کمپانی پیکسار و والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را رسما تایید و اعلام کردند.

به گزارش آی تابناک : کمپانی پیکسار سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Cars 3 را تایید و اعلام کرد. نسخه دیجیتالی و 4K Ultra این انیمیشن در تاریخ ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه خانگی انیمیشن Cars 3 که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، نیز در تاریخ ۷ نوامبر امسال (۱۶ آبان) عرضه خانگی خواهد شد. نسخه خانگی این انیمیشن دارای بیش از یک ساعت محتوای اضافه و نسخه‌های ویژه نیز خواهد بود.

از جمله محتواهای اضافه انیمیشن Cars 3 می‌توان به ویدیوهایی از پشت صحنه تولید و ساخت این انیمیشن، معرفی شخصیت‌های جدید و قدیم انیمیشن، معرفی قهرمانان گذشته مسابقات نسکار و اتومبیل‌رانی که از آن‌ها برای طراحی شخصیت‌ها و ساخت این انیمیشن الهام گرفته شده است، معرفی اولین ماشین‌هایی که سازندگان و بازیگران داشتند، پنج صحنه حذف شده از انیمیشن Cars 3، مستند ساخت انیمیشن،‌ مصاحبه با بازیگران و عوامل سازنده انیمیشن و نمایش بیش از هزار اسباب بازی و ماشینی که برای طراحی شخصیت‌های این انیمیشن از آن الهام گرفته شده است، اشاره کرد.

Cars 3

همچنین انیمیشن Cars 3 دارای انیمیشن کوتاه Lou (لو) نیز خواهد بود. دیو مولینز کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کوتاه را بر عهده داشته است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منشر کرده، انیمیشن Cars 3 در اواخر ماه خرداد امسال اکران شده و تاکنون بیش از ۱۵۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۴۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. علاوه بر عملکرد بسیار پایین‌تر از حد انتظار این انیمیشن، انیمیشن Cars 3 نقدهای نسبتا متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است.

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده برایان فی بوده است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون هم روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار کرده است.

انیمیشن Coco (کوکو) انیمیشن بعدی پیکسار خواهد بود که قرار استدر تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.






منبع : COMICBOOK 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار