کد خبر: ۱۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 05
اخیرا تعدادی از تولید کنندگان آیفون اظهار نظر های بسیار جالبی پیرامون آیفون 8 انجام داده اند در این اظهار نظر ها اطلاعات جدیدی پیرامون این تلفن فاش شده است.
به گزارش آی تابناک : اخبار منتشر شده پیرامون آیفون 8 نشان میدهد اپل این مدل بسیار خاص را در تعدادی بسیار محدود تولید خواهد کرد که این تولید محدود به افزایش قیمت محصول خواهد انجامید؛گفته میشود امسال اپل تصمیم دارد آیفون 8  را همزمان با دهمین سالگرد معرفی آیفون رونمایی کند.

امسال علاوه بر آیفون 8 دو  آیفون دیگر نیز با نام های 7S  و 7S Plus  خواهیم داشت به لحاظ طراحی این آیفون ها تغییری نخواهند داشت و فقط مشخصات سخت افزاری آن بروزتر خواهد شد اما در آیفون 8 تغییراتی بنیادین صورت گرفته است ،ایفون 8 با صفحه نمایش اولد بدون حاشیه به همراه سنسور اسکن سه بعدی چشم رونمایی خواهد شد همچنین برتری هایی از لحاظ متریال و قابلیت های به کار رفته در گوشی خواهد داشت.

علاوه بر تغییرات ظاهری و سخت افزاری این گوشی اولین تلفنی خواهد بود که اپل در ان قابلیت شارژ بی سیم قرار خواهد داد البته این اطلاعات طبق گفته های تولید کنندگان چینی سخت افزار آیفون  منتشر شده است و هنوز اطلاع دقیقی از آیفون 8 یا آیفون ایکس مشخص نیست.

 

 
منبع:gsmarena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار