کد خبر: ۱۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 04
زمانی که از دوربین‌های اکشن کوچک و جمع و جور صحبت می‌شود، بیشتر مخاطبان به یاد دوربین‌های GoPro می‌افتند اما این به این معنا نیست که شرکت‌های دیگر تلاشی برای گرفتن بخشی از بازار GoPro نمی‌کنند. حالا کمپانی سونی اخیراً طی نمایشگاه IFA 2017 از دوربین RX0 رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : از سری دوربین‌های RX سونی محسوب می‌شود اما همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این دوربین مانند یک دوربین اکشن طراحی شده زیرا اندازه آن برای استفاده در مسافرت‌ها بسیار مناسب است و به قدری کوچک است که می‌توان به راحتی و بدون احساس هیچ وزن اضافی آن را بر روی کلاه یا لباس ثابت کرد.

دوربین RX0

دوربین RX0 به ادعای سونی دوربین RX0 دارای حسگر تصویری 15.3 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS از نوع 1.0 type stacked است. همچنین این دوربین مجهز به لنز زاویه عریض 24 میلی متری با دیافراگم f/4 زایس تزار است که به کاربر امکان گرفتن عکس‌های اکشن بیشتری را می‌دهد. نهایت سرعت شاتر در این دوربین 1/32000 خواهد بود و همچنین می‌توان با سرعت بالاتر از 16 فریم بر ثانیه عکاسی کرد.
این دوربین تقریباً 11 گرمی، ابعادی 2.38 در 1.63 و 1.19 اینچی دارد. این دوربین به خاطر ضد آب بودن در عمق 10 متری، ضد ضربه بودن در سقوط از ارتفاع 2 متری و ضد فشار بودن در مقابل بیش از 200 کیلوگرم وزن، محصولی مقاوم به حساب می‌آید. قیمت آن نیز 700 دلار است و از پاییز وارد بازار خواهد شد.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار