کد خبر: ۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 02
یک افسر عملیاتی سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) با راه‌اندازی کمپینی بین‌المللی از همه مخالفان دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا خواسته با کمک مالی و خرید بخش بزرگی از سهام شرکت "توییتر"، ترامپ را از عضویت در این شبکه پرمخاطب اجتماعی بیرون کند.
به گزارش آی تابناک : " والری پالم ویلسون" با راه‌اندازی کمپین" GoFundMe " در تلاش است با جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی و خرید بخش بزرگی از سهام توییتر، حساب کاربری ترامپ را در این شبکه تعطیل کند. ترامپ یکی از توییت‌بازترین دولتمردان جهان محسوب می‌شود و به گمان بسیاری از ناظران از شبکه اجتماعی توییتر به عنوان سلاحی موثر چه در دوران رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و چه به عنوان رییس جمهور آمریکا، استفاده می‌کند. ترامپ بسیاری از اظهارنظرهای جنجالی و بحث‌برانگیز خود را از طریق این شبکه اجتماعی انجام می‌دهد؛ چون به گفته خودش به رسانه‌های جریان اصلی آمریکا وابستگی ندارد و این رسانه‌ها را دشمن خود و دشمن آمریکا می‌داند.
دنیای عروسک­ها در آذربایجان شرقی
کمپین سه روزه عروسک­های محلی و بومی در آذربایجان شرقی با میزبانی سازمان پارک و فضای سبز برگزار شد .کمپین عروسک­های بومی و محلی طی سه روز با برنامه­های مختلفی همچون برگزاری همایش، کارگاه­های تخصصی و نمایشگاه در تالار اندیشه "ائل­گلی" برپا شد. هدف از برگزاری این رویداد انتشار پیام صلح و دوستی آذربایجان شرقی به سراسر جهان و آشنایی مردم با جاذبه­های گردشگری و با میراث طبیعی آذربایجان شامل صنایع دستی، فرهنگ، موسیقی، غذای محلی، تاریخ ایلات و عشایر در راستای آرمان‌های توسعه پایدار است.
از جمله نشست‌های تخصصی برگزار شده طی این کمپین سه روزه می‌توان به نقش صنایع دستی در توسعه گردشگری کشور، تاثیر معماری شهری در رشد و توسعه گردشگری پایدار، گردشگری و رشد اقتصادی و نقش سازمان‌ها و تشکل­های مردم‌نهاد در آرمان‌های توسعه پایدار اشاره کرد. در این کمپین علاوه بر مسوولان پارک‌ها و فضای سبز آذربایجان شرقی برخی از فعالان اجتماعی نیز به شکل داوطلبانه حضور یافته­اند که باعث شده توجه بیشتری به این کمپین جلب شده و طرفداران بیشتری در بین کاربران شبکه­های اجتماعی پیدا کند.





منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار