کد خبر: ۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 31
در ویندوز ۱۰، دکمه های میانبر در داخل اکشن سنتر قرار می گیرند و میانبرهای مفید را برای دسترسی سریع به تنظیمات خاص و گزینه های شبکه و همچنین فعال کردن ویژگی ها مانند Quiet hours، حالت شب و حالت هواپیما را با یک کلیک فراهم می کنند.

به گزارش آی تابناک : در این راهنمای ویندوز ۱۰، ما به شما مراحل اضافه کردن، حذف و تنظیم مجدد میانبرهای اکشن سنتر را برای دسترسی سریع تر به ویژگی ها و تنظیمات به شما آموزش می دهیم.

نحوه ساماندهی دکمه های اکشن سنتر ویندوز ۱۰

  • تنظیمات را باز کنید.
  • به قسمت Notifications and actions بروید.
  • در زیر "Quick actions” دکمه های موجود در اکشن سنتر نمایش داده می شوند.
  • تنظیم مجدد: شما می توانید دکمه ها را به سادگی با کشیدن و رها کردن هر آیتم به مکان مورد نظر خود، تغییر دهید. چهار عنصر همیشه قابل مشاهده هستند، بنابراین ایده خوبی است که دکمه هایی را که بیشترین استفاده را دارند در این ردیف قرار دهید.

  • اضافه یا حذف کردن: در ویندوز ۱۰ می توانید حداکثر ۱۳ کلید میانبر در اکشن سنتر را داشته باشید. به سادگی روی پیوند "Add or remove quick actions” کلیک کنید و کلید میانبر را برای میانبرهایی که می خواهید، روشن کنید.

  • اشاره کوتاه: اگر از هیچ کلید میانبری استفاده نمی کنید، می توانید همه آنها را خاموش کنید تا این قسمت در اکشن سنتر را غیرفعال شود.

پس از تکمیل این مراحل، هنگامی که اکشن سنتر را (کلید ویندوز + A) باز می کنید، تغییرات شما اعمال می شود. اگر فقط یک سطر از کلید های میانبر را مشاهده می کنید باید روی Expand کلیک کنید تا همه آن ها را مشاهده کنید و با استفاده از کلید Collapse نیز می توانید دوباره آن ها را مخفی کنید.

این آموزش خیلی ساده بود اما کاربرانی هستند که در مورد این قسمت اطلاعی ندارند.





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار