کد خبر: ۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 31
گلکسی نوت 8 با قیمت پایه 930 دلار معرفی شد، اما قطعاً این قیمت مورد قبول خیلی از کاربران نبوده و هر کسی توان خرید آن را نخواهد داشت. اکنون سامسونگ به این مسئله واکنش نشان داده و می‌خواهد نسخه‌ی ارزان قیمتی از فبلت پرچم‌دار خود را روانه بازار کند.
به گزارش آی تابناک : به‌تازگی گزارشی منتشر شده که اعلام می‌کند نسخه ارزان‌تری از گلکسی نوت 8 با رم 4 گیگابایتی روانه بازار می‌شود، البته امکانات و ویژگی‌های آن دقیقا همانند نسخه ی اصلی است.

به‌تازگی مدلی از گلکسی نوت 8 با 4 گیگابایت رم، موفق به دریافت تأییدیه تنای چین شده است. البته سامسونگ در نظر دارد در کنار این مدل 4 گیگابایتی، نسخه‌ی دیگری با رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی را روانه بازار کره کند.

شاید شما هم از جمله کاربرانی باشید که علاقه‌ی زیادی به طراحی و قابلیت‌های فبلت جدید سامسونگ دارید اما از پس هزینه‌ی بالای آن بر نمی‌آیید، پس احتمالاً نسخه‌ی جدید نوت 8 با رم 4 گیگابایتی جوابگوی نیاز شما خواهد بود. البته سامسونگ به طور رسمی این خبر را تائید نکرده و ممکن است در برخی بازارها عرضه شود، پس نباید خیلی انتظار عرضه آن در بازار ایران را داشته باشیم.

قیمت گلکسی نوت 8 با 4 گیگابایت رم در بازار چین در حدود 800 تا 850 دلار خواهد بود. باید باید منتظر بمانیم تا اخبار رسمی درباره نسخه‌ی جدید فبلت پرچم‌دار سامسونگ منتشر شود.

نظر شما درباره نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 8 چیست؟ آیا منتظر می‌مانید تا این مدل در بازار ایران عرضه شود؟




منبع: phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار