کد خبر: ۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 25
با نزدیکتر شدن به زمان معرفی آیفون های سال 2017 بازار شایعات در این زمینه بسیار داغ است و هرروز شاهد اخبار جدیدی درباره گوشی های اپل هستیم. با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار آیفون 8 باخبر شوید.
به گزارش آی تابناک : اولین خبر در رابطه با حافظه آیفون 8 و آیفون 7 اس منتشر شد. در این خبر آمده است که آیفو8 و آیفون 7 اس با حافظه داخلی 64 گیگ معرفی خواهند شد این در حالی است که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با طرفیت پایه 32 گیگ معرفی شده بودند.اما انتظار میرود که ظرفیت های 256 و 512 هم برای آیفون های جدید در نظر گرفته شود و این مورد دور از ذهن نیست.

به گفته مینگ چی کو، آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس به حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز خواهند بود اما این میزان رم برای مدل 7 اس به 2 گیگابایت می رسد.

برای کاربران زیادی این سوال پیش می آید که رم 2 و یا 3 در مقابل رم های گوشی های اندرویدی کم نیست ؟! اما پاسخ بسیار واضح است زیرا سیستم عامل iOS به میزان رم به مراتب کمتری نسبت به اندروید نیاز دارد.

همچنین در ادامه این خبر آمده است که سرعت انتقال DRAM در سه مدل آیفون های سال 2017 بهبود پیدا خواهد کرد. این افزایش کارایی، برای بهبود قابلیت های واقعیت افزوده سه موبایل صورت گرفته است. 

در حال حاضر قیمت آیفون 8 حدودا 999 دلار اعلام شده است.

منبع:phonearena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار