کد خبر: ۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 16
این شرکت قصد دارد این سرویس را جزئی از Apple Music قرار دهد که 10 دلار در ماه هزینه در بر خواهد داشت. به گزارش BuzzFeed که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، این وضعیت قرار است از 29 ژانویه برقرار شود.
سرویس پخش رادیوی iTunes دیگر مجانی نخواهد بود


رادیوی iTunes، سرویس پخش رادیویی اپل به زودی دیگر مجانی نخواهد بود.

این شرکت قصد دارد این سرویس را جزئی از Apple Music قرار دهد که 10 دلار در ماه هزینه در بر خواهد داشت. به گزارش BuzzFeed که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، این وضعیت قرار است از 29 ژانویه برقرار شود. بنابراین، از این به بعد تنها گزینۀ پخش موسیقی مجانی اپل Beats1 خواهد بود که سال گذشته در کنار Apple Music عرضه شد.

اپل سرویس iTunes Radio را در سال 2013 در ایالات متحده و استرالیا عرضه کرد. این سیستم پخش، مانند پاندورا و دیگر سرویس‌های رادیوی اینترنتی است که در آن شما می‌توانید بر حسب عادت خود ایستگاه‌های رادیویی را در ژانرها و یا دسته‌بندی‌های دیگری منظم کنید. این سرویس مبتنی بر تبلیغات اضافه شده در کنار نرم‌افزار است و اجازۀ دسترسی باز به موسیقی را نمی‌دهد.

سخنگوی اپل در روز جمعه خبر این تغییر را تأیید کرد. بر اساس گزارش‌ها کاربران آی‌تیون اپل با یک ایمیل از این تغییر ضعیت آگاه شده‌ند.اندانداند.

امکانات رادیویی iTune از مسیر Apple Music از سال گذشته که سرویس پخشِ بر مبنای تقاضای شرکت راه‌اندازی شد، عرضه ‌می‌شد اما تا امسال، این امکان مجانی بود.

این خبرها به دنبال تأیید این مطلب توسط کمپانی منتشر می‌شود که بر مبنای آن‌ها اپل قصد دارد شبکۀ تولید آگهی‌های همراه با نرم افزار خود، موسوم به iAD را متوقف سازد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار