کد خبر: ۱۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 24
شرکت اپل قصد داشته در سپتامبر سال جاری از نسل جدید آیفون های خود به نام آیفون 7اس و 7اس پلاس رونمایی کند. اما یکی دیگر از آیفون های رویداد سپتامبر این شرکت کوپرتینویی آیفون 8 نام داشته و پرچمدار شرکت اپل به شمار می رود.
به گزارش آی تابناک : اپل به مناسبت دهمین سالگرد آیفون تصمیم گرفت نسخه منحصربفردی را به نام آیفون 8 توسعه دهد. براساس گزارش های انتشاری، آیفون 8 به حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است و در سه مدل با حافظه های ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایت عرضه می شود.

ما همچنین می دانیم آیفون 8 با پردازنده A11 اپل همراه است که نسبت به پردازنده فعلی 30 درصد عملکرد بهتری دارد. در دیگر مشخصات باید به صفحه نمایش 5.8 اینچی بدون حاشیه OLED، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و سیستم عامل iOS 11 اشاره داشت.

مشخصات آیفون 7اس و 7اس پلاس در مقایسه با آیفون 8 کمتر خواهد بوده و محصولات میان رده به شمار خواهند رفت. اطلاعات بیشتری در کار نیست و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون 8 منتشر شد که هیچ یک توسط شرکت اپل تایید یا تکذیب نشده است. بنابراین باید تا سپتامبر به انتظار نشست تا مشخص شود شرکت کوپرتینویی چه برنامه ای دارد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار