کد خبر: ۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 22
در بازی موبایل Adventure Capitalist کسب و کار رویایی خود را راه بیاندازید و در نهایت ثروتمند شوید.

به گزارش آی تابناک : از همان دوران طفولیت، رویای عمده‌ی انسان‌ها راه‌اندازی منبع درآمد و کار اختصاصی و باب میل خود به منظور کسب پول و ثروت بوده و خواهد بود که این امر به واسطه هوش استراتژیکی و مدیریتی خلاق و همچنین یک کمی هم شانس و اقبال به وقوع می‌پیوندد. حال بنا به دلایل مختلفی این مهم برای افرادی امکان‌پذیر می‌شود و به کارآفرینان برتر تبدیل می‌شوند و گاهی برای دیگر افراد همواره یک رویا و آرزو باقی می‌ماند.

امروزه با رشد چشمگیر صنعت بازی‌های موبایل و رو‌آوردن انسان‌ها و اعتیاد پیدا کردن آنان به این نوع از بازی‌ها، شاهد از بین رفتن خلاقیت و به گونه‌ای کشته شدن استعدادهای پنهان آن‌ها می‌باشیم. در همین راستا، شرکت‌های سازنده باز‌ی‌های موبایل، برای احیا و شکوفایی استعدادهای نهفته، بازی‌ها و برنامه‌هایی با محوریت ایجاد بیزنس و کسب و کار عرضه بازار می‌کنند که از سرشناس‌ترین این بازی‌ها می‌توان به بازی تخته‌ای مونوپولی اشاره کرد که به نوعی شبیه‌سازی مدیریت و سرمایه‌گذاری در کارها محسوب می‌شود. یعنی شما به ازای سکه و یا پولی که به‌دست می‌آورید باید در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده و در نهایت ثروتمند شوید.

AdCap1

AdCap2

AdCap3

با مدیریت و استراتژیک قوی، کسب درآمد کنید و در نهایت میلیاردر شوید

اخیرا بازی موبایلی با نام Advnture Capitalist به صورت مشترک از سوی دو استویوی بازیسازی کانگریگیت و هایپر هیپو برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون عرضه شد که محوریت موضوعات مربوط به دنیای اقتصاد و بیزنس را دنبال می‌کند. در بازی اعتیادآور AdCap، توسط هوش و ذکاوت ذاتی خود، مغازه، فروشگاه‌ها و حتی شرکت‌های انحصاری تشکیل دهید و کارتان را به یک امپراطوری در سراسر دنیا تبدیل کنید و غول تجارت شوید. در ابتدای بازی با اندک پولی که در اختیار دارید باید به عنوان لیموناد‌فروش به درآمدزایی بپردازید. سپس با ایجاد شعبات دیگر و همچنین افزایش میزان فروش و سود حاصل خود، کلی پول به جیب بزنید و در دیگر شغل‌ها از جمله روزنامه‌فروشی، کارواش، پیتزافروشی، سینما، بانک و در آخر در شرکت‌های نفتی سرمایه گذاری کنید و با جذب مشتری پولدار شوید. شاید در آغاز این سوال به ذهنتان خطور کند که آیا به تنهایی می‌توان گستره عظیمی از این همه شعبات و کارها را کنترل و مدیریت کرد، اما در جواب باید گفت که خیر. شما می‌توانید در قسمت Managers با استخدام در آوردن مدیرانی که هر کدام در یک زمینه به خصوصی سررشته دارند، همواره به مدیریت و کسب و کار تمامی سرمایه خود بپردازید. همچنین در بخش Upgrades با ارتقاء و آپگیرید هر کدام از منابع، می‌توانید با سهولت بیشتر و همچنین سریع‌تر میزان سود و فروش محصولات را به حداکثر برسانید.

از قابلیت‌های جالب این بازی اندروید و آیفون می‌توان به فرشتگان سرمایه‌گذار اشاره کرد. یعنی جدا از مدیرانی که زیر دست شما کار می‌کنند، با متقاعد کردن فرشتگان روند و درآمد خود را تسریع ببخشید، اما متاسفانه برای فعال کردن این قابلیت باید بازی را یک‌بار ریست کنید و از نو بازی کنید. اما بازی فقط به اینجا ختم نمی‌شود، یعنی رفته رفته با هرچه درآمدزایی بیشتر می‌توانید شغل و شرکت‌های خود را در سیارات دیگر  از جمله مریخ و ماه گسترش دهید که هر‌کدام شرایط کاری ویژه و مختص خود را دارند و به منظور باز کردن آن‌ها باید تقریبا ۲۰۰ ساعت منتظر بمانید.

AdCap6

AdCap4

AdCap5

حال به اصلی ترین بخش بازی یعنی گرافیک و کنترل بازی می‌رسیم؛ جایی که تنها نقطه قوت بازی هستند و به خوبی و روان طراحی شده‌اند. همان‌طور که در بازی‌های گذشته‌ی استودیو کانگریگت اعم از  Sheep Happens ،The Trail و Office Space شاهد بودیم، این بازی آفلاین هم از صحنه‌های  بصری و همچنین جلوه‌های هنری خوش رنگ و لعاب و متنوعی برخوردار است و هر مخاطبی را مشغول به بازی نگه می‌دارد که به شخصه این چنین گرافیکی را در بازی موبایل Fallout Shelter دیده بودم. سیستم هدایت و کنترل بازی هم به صورت کلیکی (Tap) انجام می‌شود؛ بدین گونه که کل مراحل و ماموریت‌های بازی را فقط با یک ضربه ساده می توان به اتمام رساند.

اگر شما هم فکر می‌کنید که‌ از استعداد کارآفرینی و همچنین هوش مدیریتی خوبی برخوردارید، این بازی اعتیادآور را در لیست بازی‌های محبوب خود قرار دهید. هم‌اکنون بازی AdCap به صورت رایگان و با پشتیبانی از پرداخت درون‌برنامه‌ای از گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود است.

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید





منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار