کد خبر: ۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 22
تحلیلگران انتظار دارند که اپل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ بتواند بین ۳۵ الی ۴۰ میلیون آیفون ۸ را به فروش برساند. همانگونه که می‌دانید آیفون معمولاً در پایان ماه سپتامبر عرضه می‌شود و اپل فقط چند روز بیشتر از سه ماه زمان برای فروش موبایل خود تا پیش از پایان سال میلادی دارد.
به گزارش آی تابناک : «جون ژانگ»، تحلیلگر موسسه «Rosenblatt» با ابراز همین نظر، عنوان می‌کند که اپل موفق نخواهد شد تا سنسور اثر انگشت این موبایل را زیر صفحه نمایشگر آن قرار دهد و در عوض، از سیستم شناخت چهره برای آنلاک کردن موبایل بهره خواهد گرفت. آنچه «ژانگ» می‌گوید چیز جدیدی نیست و بهتر است آن را به حساب یک مهر تایید دیگر روی همین شایعه تصور کرد.
فروش بیش از ۷۰ میلیون آیفون در سه ماه پایانی ۲۰۱۷؟

ژانگ اعتقاد دارد که کاربران در واپسین روزهای باقی مانده از فصل سوم سال ۲۰۱۷، دست به خرید ۵ میلیون آیفون ۸ خواهند زد اما در فصل چهارم این سال، تعداد آیفون‌های فروش رفته اپل به ۳۰ الی ۳۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. وی همچنین عقیده دارد که آیفون‌های 7s و 7s Plus در فصل سوم فروشی معادل ۱۵ میلیون دستگاه و در فصل چهارم فروشی ۳۵ میلیونی را تجربه خواهند کرد.

اما جدا از همین موضوع، امروز تصویر دیگری از ماژولی منتسب به سیستم سه بعدی شناخت چهره منتشر شده؛ همان سیستمی که چند ماه پیش «مینگ-چی کو» آن را انقلابی دانسته بشود. روز گذشته نیز گزارشی از منابع کره‌ای منتشر شد که در آن ادعا شده بود سنسور شناخت چهره در آیفون ۸، می‌تواند چهره کاربر را در چند میلی ثانیه شناسایی کرده و دستگاه را آنلاک کند. حتی در تاریکی مطلق.






منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار