کد خبر: ۱۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 22
شرکت‌های نوپا نیاز دارند در مرحله اول سرمایه کسب کنند. استارتاپ‌دمو فضایی فراهم می‌کند تا این شرکت‌ها محصول یا کسب‌وکار خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

به گزارش آی تابناک : یکی ازمأموریت‌های مرکز فن بازار ملی ایران که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی فعالیت دارد، کمک به جذب سرمایه برایشرکت‌هاینوپا واستارتاپ‌هاست. از طرفی، یکی از مشکلات استارتاپ‌هانیز برای رشد و ارائه محصولات و خدمات به جامعه‌ مخاطبشان، عدم توفیق در جذب سرمایه ودرنتیجهعدمبازدهیاست.

استارتاپ‌دمو، بستری را برای معرفی هستهکسب‌وکارشرکت‌های نوپا واستارتاپ‌هابه سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ فناوری فراهم کرده است. در این رویداد، به کارآفرینان فرصت داده می‌شود ایده وکسب‌وکارخود را برای سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد ارائه کنند و با پاسخ بهسؤالاتآنها در جستجویسرمایه‌گذارباشند.

دراستارتاپ‌دمو، پس از فراخوان و ارزیابی متقاضیان،استارتاپ‌هایمنتخب تعیین‌شدهو تا روز برگزاری رویداد، فرایند آموزش و انتخاب نهایی آنها برای ارائه شفاهی در رویداد ادامه خواهد داشت.

در این رویدادها،استارتاپ‌هاییحضور دارند که به مرحله جذب سرمایه‌گذار رسیده باشند و ضمن تثبیت تیم و پیشرفت مناسب ایده، شخصیت حقوقی آنها نیزثبت‌شدهو یا آماده ثبت است.

در بخشاستارتاپ‌دمو، کارآفرینان طی8دقیقه به معرفی ابعاد فنی، مالی و بازار طرح خود پرداخته، رقبا را بررسی و آنالیز کرده، مدلکسب‌وکار(Business Model)را ارائه کرده و ضمن تشریح برنامه‌های آتی، سرمایه مورد نیازبرای ادامه کار را هم اعلاممی‌کنند.

سرمایه‌گذاران نیز با توجه به زمینه‌هایموردعلاقهبرای سرمایه‌گذاری و پارامترهای قابل‌قبول برای سرمایه‌گذاری رویطرح‌ها، نسبت به برگزاری جلسه اختصاصی اعلام آمادگی می‌کنند.

در بخشدوماین رویداد، جلسات اختصاصی بین کارآفرین-سرمایه‌گذار برگزار می‌شود و امکان مذاکره رودررو، بررسی جزییات، پاسخ بهسؤالات بیشتر وتخصصی‌ترو غیره فراهممی‌شود.







منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار