کد خبر: ۱۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
با اضافه شدن قابلیت پرسش و پاسخ به Google Maps، اگر سوالی درمورد مشاغل و بازار یک منطقه دارید می‌توانید بپرسید و یا به سوالات دیگران پاسخ دهید.
به گزارش آی تابناک : گوگل قابلیت پرسش و پاسخ را به Google Maps اضافه کرده است در نتیجه پیش از سفر به هر نقطه می‌توانید سوالات خود را درمورد تجارت و بازار در آن مکان بپرسید و امیدوار باشید که کسی به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین می‌توانید سوالات و جواب‌های دیگران را درمورد مکان‌های مختلف بخوانید. 
شاید برای نسل جدید عجیب باشد اما زمانی نه چندان دور اینترنت وجود نداشت و سفر رفتن یک مشکل خیلی بزرگ بود چرا که بیشتر افراد هیچ گونه اطلاعات دقیقی درمورد مقصد خود نداشتند. اما حالا Google Maps کار ما را بسیار راحت کرده است. 

 

سوال بپرسید، سوال دیگران را پاسخ دهید 
Google Maps قابلیت پرسش و پاسخ را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. هدف این است که به این روش اگر چیزی را روی اینترنت پیدا نکردیم بتوانیم درمورد آن از دیگران سوال کنیم. اگر سوالی دارید می‌پرسید و دیگران به شما پاسخ می‌دهند. 
تنها کاری که لازم است بکنید این است که روی Google Maps به دنبال مکان مورد نظر خود بگردید. وقتی که آن را پیدا کردید به لیست تجارت محلی یا «local business» بروید و بخش «Questions and answers» را بیابید. در این قسمت می‌توانید سوال بپرسید و يا به سوال بقیه پاسخ دهید. 
وقتی که سوالی پرسیده شد گوگل به صاحبان مشاغل خبر می‌دهد تا در صورت امکان بهترین جواب را به سوالات بدهند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند خودشان سوالاتی را که بیشتر پرسیده می‌شود بنویسند و به آن‌ها پاسخ دهند. 
قابلیت پرسش و پاسخ هم اکنون روی Google Maps اندروید موجود است. شما همچنین می‌توانید آن را در جستجوی گوگل روی موبایل بیابید. 

 

اضافه کردن اطلاعات به Google Maps

با اضافه شدن قابلیت پرسش و پاسخ به Google Maps اطلاعات بسیار زیادی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. این قابلیت ساده باعث می‌شود که مردم یک سوال را بارها و بارها نپرسند که درنتیجه منجر به صرفه جویی در پول و زمان برای صاحبان مشاغل می‌شود. درنتیجه همه از آن سود می‌برند.





منبع : MAKE USE OF 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار