تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم روز گذشته پس از کسب اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما از اولویت‌های خود خبر داد.
به گزارش آی تابناک : تنها وزیر متولد شده پس از پیروزی انقلاب، عنوان کرد که اولویت وزارت ارتباطات در حال حاضر «اصلاح تعرفه سرویس‌های اینترنتی است که از قبل مانده و این کار اولویت نخست بنده است.»

جهرمی که پیشتر در مناظره‌ای تلویزونی از قوانین دست‌وپاگیر موجود برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین اینترنتی انتقاد کرده بود، در خصوص اولویت دومش گفت: «موضوعی که در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد و به سرعت باید انجام شود تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و اینترنتی است.»

پیشتر و در همان مناظره تلویزیونی، جهرمی عنوان کرده بود که در قوانین کشور ما، آمده است که اگر یک سرویس دهنده ایرانی بخواهد کار خود را آغاز کند و سپس یک کاربر اقدام به بارگذاری محتوای مجرمانه روی آن سرویس کند، شرکت سرویس دهنده با مشکل مواجه خواهد شد و مسئولیت مستقیم خواهد داشت. جهرمی تصور می‌کند که همین قانون، سبب می‌شد تا کسب‌وکارهای اینترنتی بزرگ با محوریت ارائه محتوای بومی در ایران شکل نگیرد.

آذری جهرمی همچنین خبر داد که تصمیم دارد به شکل سالانه گزارش‌هایی را از پیشرفت برنامه‌هایش ارائه دهد. او از نمایندگان مردم نیز برای رای اعتمادی که به او داده‌اند تشکر کرد و گفت: «این اقدام نمایندگان خانه ملت که به بنده به عنوان جوان ترین وزیر کابینه اعتماد کردند و سکان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور در توسعه و پیشرفت را به بنده سپردند بسیار مهم و ارزشمند است.»





منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار