کد خبر: ۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 20
هنوز چند هفته ای از محصول قبلی شرکت اپل، آیفون 8 نگذشته که از محصول جدیدش، نسخه سوم ساعت اپل رونمایی می کند.
به گزارش آی تابناک، راه اندازی نسل بعدی این ساعت همچنین می تواند نشان داده شود که احتمالا در اواسط سپتامبر اتفاق می افتد. 

این شامل طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که مهمترین آن چیپ های رادیویی اینترنتی و سیم کارت خور بودن آن است که اجازه می دهد دیگر تلفن خود را همراه خود نبرید. 

رونمایی از محصول جدید اپل در کمتر چند هفته از محصول قبلی

البته به نظر می رسد متقاعد کردن کاربران آیفون برای استفاده از ساعتی که آن نیز سیم کارت خور است کمی دشوار باشد.

این خبر درحالی منتشر شده که اپل در روزهای گذشته اعلام کرده بود که تمامی اپلیکیشن‌های جدیدی که برای ساعت این شرکت ارایه می شود باید به نوعی اختصاصی باشند.

این بدان معناست که این اپلیکیشن‌ها باید قابلیت کار کردن بر سخت افزار ساعت اپل را داشته باشند و این درحالی است که نیازی به آیفون نخواهد بود.

اکنون باید گفت که تمامی نشانه ها حکایت از تلاش اپل برای ساخت نسل بعدی Apple Watch دارد محصولی که نسبت به نسل اول آن مستقل تر از آیفون باشد.

چندین شایعه روشن در مورد اینگونه تکنولوژی های پوشیدنی آینده وجود دارد. برخی معتقدند که این ساعت، طراحی مجدد قابل توجهی خواهد داشت، هرچند که دیگران ادعا می کنند که بیشتر آنها یکسان هستند.

 برخی از پیشنهادات درباره وجود یک دوربین  در این ساعت وجود دارد، هرچند مشخص نیست که قرار است چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ قطعا برای دریافت ضربه ها به باتری و سرعت داخلی آن، هر دو می تواند ویژگی های جدید این ساعت باشد.

پیش بینی می شود اپل محصول جدید خود را اواخر امسال به دنیا معرفی کند.

پایان پیام/ سلیمانی فر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار