کد خبر: ۱۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities پیش‌بینی کرده که نسل جدید اپل‌واچ که پاییز سال جاری روانه بازار خواهد شد، از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities نسل سوم اپل‌واچ که به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود، از فناوری جدید سیم‌کارت ای‌سیم (eSIM) برای اتصال LTE بهره می‌برد. با این حال، «کو» بر این باور است که احتمالا این نسل جدید اپل‌واچ از تماس صوتی سنتی پشتیبانی نخواهد کرد.

اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک ساعت هوشمند جدید در پاییز سال جاریست؛ ساعتی که برای اولین بار از قابلیت اتصال مستقیم به شبکه موبایل برخوردار است. اگرچه افزودن قابلیت برقراری تماس صوتی به اپل‌واچ جدید کار دشواری نیست، «کو» بر این باور است که اپل بیشتر روی بهبود تجربه کاربری انتقال داده متمرکز شده و احتمالا از تماس صوتی روی سری جدید اپل‌واچ پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، چندان دور از انتظار نیست که بتوان از سرویس‌های VoIP مانند فیس تایم و اسکایپ روی اپل‌واچ ۳ استفاده کرد.

مطابق پیش‌بینی «کو» سری جدید اپل‌واچ از سیم‌کارت ای‌سیم (eSIM) بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE آن به چند اپراتور خاص محدود خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود که تمامی اپراتورهای همراه در ایالات‌متحده از سری جدید اپل‌واچ پشتیبانی کنند.

نکته جالب‌توجه اینجاست که به‌رغم اینکه اپل در حال حاضر درگیر یک نبرد حقوقی با کمپانی کوالکام است، «کو» احتمال می‌دهد که اپل‌واچ ۳ از تراشه‌های کوالکام بهره خواهد برد. چرا که این تراشه‌ها نسبت به تراشه‌های اینتل کوچک‌تر بوده و توان کمتری مصرف می‌کنند.

«کو» می‌گوید که اپل در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه اپلیکیشن اندرویدی برای این ساعت هوشمند ندارد، چرا که امکان ایجاد یکپارچگی مشابهی که این ساعت با آیفون دارد برای یک دستگاه اندرویدی کار دشواری است.






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار