کد خبر: ۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 17
شرکت خدامات آن لاین مسافر بری Uber از سوء تفاهم پیش آمده برای کشور فیلیپین عذرخواهی کرد.
به گزارش آی تابناک، LTFRB  در میان مسافران فیلیپینی رایج بود اما بسیاری از مسافران پس از آمدن اوبر، آن را قابل اعتماد تر و رقابتی تر از خدمات حمل و نقل عمومی منسوخ می دانند. اوبر اخیرا گفته است که حدود 67،000 راننده فیلیپینی در لیستش دارد.

مسئول تنظیم کننده حمل و نقل کشور فیلیپین با تعلیق یک ماهه Uber Technologies (UBER.UL)  در روز چهارشنبه، بخاطر "سوء تفاهم" پیش آمده در عدم توجه شرکت به دستورالعمل این کشور، برای متوقف کردن پذیرش برنامه های این سرویس جدید، اقدام کرد.

اعضای هیئت مدیره حمل و نقل زمینی (LTFRB) با اعضای اجرایی و سناتوردر این باره دیدار کردند که درنتیجه در روز دوشنبه اعلام شد، افرادی که به هر نحو به این امر بستگی دارند مجازات نقدی شوند.

عذرخواهی  Uber از فیلیپین

اوبر در روز سه شنبه در برابر این حکم اعتراض کرد و بعد از مدت کوتاهی آن را به حالت تعلیق درآورد. اما این شرکت اعلام کرد که پس از درخواست تجدید نظر وی، این حکم را رد کرد.

اجرای این پروژه با تنظیم فیلیپین، آخرین رکود در سال جاری برای  Uber محسوب می شود که ارزش آن به 60 میلیارد دلار می رسد.

مایکل براون، مدیر اجرایی اوبر، به خبرنگاران گفت: "اگر در مورد ما با قصد یا شرط قبلی صورت می پذیرفت، این اشتباه ما بوده".

فیلیپین اولین ملت آسیای جنوب شرقی بود که تنظیمات مربوط به حمل و نقل با ماشین را با برنامه آن لاین پس از تصویب این قانون در سال 2015، انجام داد.

مارتین دلگرا، رئیس هیئت مدیره  LTFRB، به باشگاه براون گفت که سازمان او با اوبر مبارزه نمی کند و امیدوار بود که این مشکل در نشستی که برای 23 اوت برگزار می شود، حل شود.

او گفت: "این مبارزه نیست. ما در حال تلاش برای کنار آمدن با مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی هستیم."

گریس پو، سناتور و مدافع برجسته خدمات بهتر حمل و نقل، چهار ساعت در جلسه حضور داشت و پیشنهاد کرد که تعلیق لغو شود یا کوتاه شود. او گفت که اوبر قول داده است که رانندگانش را جبران کند و جریمه پرداخت کنند.

او گفت: "با توجه به رفاه رانندگان و سواران ما، پیشنهاد اوبر بسیار سخاوتمندانه است، چرا که به آنها اشتباه خود واقف هستند".

اوبر همانند اپلیکیشن اسنپ یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپ موبایل تلفن هوشمند به طور خودکار، مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد.

پیان پایام/ سلیمانی فر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار