کد خبر: ۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 11
LG V30 در تاریخ 9 شهریور به‌طور رسمی در IFA برلین معرفی خواهد‌شد و حال ال‌جی وجود سنسور با گشودگی f/1.6 دیافراگم در دوربین دوگانه پرچمدار بعدی‌اش را تایید کرده‌است.
به گزارش آی تابناک : با این حساب V30 بیشترین گشودگی دیافراگم دوربین در بین تمامی پرچمداران حال‌حاضر را خواهد داشت و 25٪ جذب نور بیشتری نسبت به f/1.8 به‌کار رفته در V20 و G6 همین شرکت و یا گوشی‌هایی مثل iPhone 7 خواهد داشت.

در کنار دیافراگم بزرگتر V30 همچنین لنز شیشه‌ای Crystal Clear ال‌جی هم خودنمایی می‌کند، لنزی که گفته می‌شود از همتایان پلاستیکی خود یک سر‌و‌گردن بالاتر است و در جذب نور و بهبود رنگ‌ها عملکرد بهتری دارد، ویژگی که معمولا به دوربین‌های DSLR نسبت داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های دوربین V30 بهبود قابلیت Wide-Angle و گسترش 30 درصدی گستره لنز است که ثبت تصاویر از محیط‌های بزرگ و یا عکس‌های دسته‌جمعی (به گفته ال‌جی Wefies!) را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دوربین گوشی هم باوجود فوکوس لیزری AF، تثبیت کننده اپتیکال و الکتریک بازهم از V20 حدود 30٪ کوچکتر است. مشخص است ال‌جی امسال تمرکز ویژه‌ای بر دوربین دارد و می‌خواهد آن‌را به انتخاب اول علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل کند و قطعا ویژگی‌‌های جذاب دیگری هم دارد که برای دیدنشان باید تا 9 شهریور و IFA برلین صبر کنیم.






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار