کد خبر: ۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 09
سندیکای صنعت مخابرات ایران با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، خواستار بکارگیری رویکرد حمایت از توان داخلی و لحاظ کردن پیوست فناوری در قراردادهای خارجی از سوی وزیر پیشنهادی ارتباطات شد.
به گزارش آی تابناک : سندیکای صنعت مخابرات ایران با ارسال نامه ای به حسن روحانی از معرفی محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت کرد.

در متن این نامه که توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر شده، آمده است:

«جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام

تصمیم شایسته و بجای حضرتعالی در انتخاب جناب آقای دکتر واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم و رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب خوشحالی خانواده مخابرات و فناوری اطلاعات به ویژه صنعت شد. حال که نظر حضرتعالی بهره مندی از این سرباز تلاشگر در سنگری دیگر می باشد، ما به نظر شما ارج می نهیم و امیدواریم راهشان در دولت دوازدهم هم تداوم داشته و این مجموعه همچنان از راهنمایی های ایشان برخوردار شود.

از اینکه جناب آقای مهندس جهرمی یکی از معاونین و یار ایشان را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دولت دوازدهم معرفی شده و موارد برجسته زیر از رویکردهای ایشان می باشد، توفیق ایشان را در مرحله کسب رای اعتماد و انجام وظایف محوله آرزو می کنیم.

۱- استمرار حرکت ملی پروژه توانا در شبکه ارتباطات زیرساخت کشور برای استفاده هر چه بیشتر از فناوریهای ساخت داخل و بومی سازی سراسری

۲- باز طراحی شبکه های استانی ارتباطات زیرساخت کشور با استفاده از تجهیزات بومی پیشرفته

۳- هدایت شبکه بزرگ شرکت مخابرات ایران به استفاده از توانمندیهای قابل اتکای داخل کشور

۴- استفاده کامل از پیوست فناوری در قراردادهای خارجی ابلاغ شده توسط فرمانده محترم ستاد اقتصاد مقاومتی

رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تلاش های فوق، اشتغال ناشی از تولید فناوریهای پیشرفته را برای سرافرازی میهن اسلامی ما به ارمغان خواهد آورد.»





منبع : مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار