کد خبر: ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 06
دولت انگلیس دستورالعمل های سخت تری را برای حفاظت از اتومبیل های هوشمند در برار هکرها وضع می کند.
به گزارش آی تابناک، در روز یکشنبه دولت انگلیس دستورالعمل های جدیدی را صادر کرد که تولیدکنندگان وسایل نقلیه متصل به اینترنت برای جلوگیری از اقدام هکرها، بیشتر از حمله سایبری در امان باشند.


بگفته دولت این کشور، رانندگانی که کارهایی مانند استفاده از نقشه و اطلاعات سفر را انجام دهند، می توانند توسط هکرها برای دسترسی به داده های شخصی مورد هدف قرار بگیرند و اتومبیل هایی که از سیستم های ورودی بدون کلید استفاده می کنند، سرقت می کنند و یا سیستم کنترلی ماشین را از کار می اندازند .

هکر های انگلیسی و حفاظت از اتومبیل های هوشمند

دستورالعمل های جدید نیز در حصول اطمینان بیشتر در برابر تهدیدات امنیتی سایبری است."مارتین کالنان، وزیر حمل و نقل انگلیس، می گوید:" ما در حال تبدیل وسایل نقلیه به وای فای و اتصال تمام ماشین ها به خط کد برای تبدیل شدن آن ها به طور کاملا خودکار هستیم، مهم این است که آنها در برابر حملات سایبری محافظت شوند.

دستورالعمل های جدید شامل ایجاد سیستم هایی می شود که قادر به دریافت اطلاعات یا دستورات نامعتبر یا مخرب باشند و کاربران را قادر به حذف داده های قابل شناسایی شخصی در سیستم های خودرو می کند.


به اظهار انگلیس، تولید کنندگان باید برنامه هایی را برای حفظ و حمایت از امنیت در طول عمر وسیله نقلیه داشته باشند و پاسخگویی شخصی برای امنیت محصولات، باید در سطح هیئت مدیره برگزار شود.


دولت همچنین اعلام کرد که در حال برنامه ریزی قوانین جدید در زمینه بیمه اتومبیل های خودگردان است.

منبع: رویترز

پایان پیام/ سلیمانی فر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار