کد خبر: ۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 25
بازی های موبایل به یک پدیده جهانی و یا یک مشکل تبدیل شده اند، بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید. اگر قصد دارید اوقات فراغت خود را صرف کاری کنید، بازی های موبایل،انواع فعالیت های سرگرم کننده را در هر زمان و هر کجا به شما ارائه می دهند. اگر شما یک کارفرما و یا والدین یک دانش آموز هستید خوب، پس این یک مشکل است.
به گزارش آی تابناک : حال نگاهی به محبوب ترین بازی های سال های اخیر خواهیم داشت.همراه ما باشید.

Flappy Birdبیش از 50 میلیون

مردم این بازی دوست داشتنی را نفرین می کنند - خیلی ساده، خیلی اعتیاد آور و شاید گاهی اوقات خیلی خسته کننده است. این احساسات مخلوط، کمتر از یک سال بعد از انتشار این بازی که در ماه می 2013 به عرضه گردید ایجاد شده است.یک اردک در این بازی وجود دارد که شما باید آن را از موانع مختلف عبور دهید تا به موانع برنخورد.

 Clash of Clansبیش از 100 میلیون

این بازی استراتژیک نیاز به توضیحی ندارد کسی نیست که با این بازی محبوب آشنایی نداشته باشد. در این بازی شما باید لشکری تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها در جنگ ها پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها و تله ها استفاده نمایید. دراین بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید.

Plants vs. Zombies 2 - 100+ میلیون

بازی محبوب زامبی ها و گیاهان. از جمله بازی های استراتژیکی و دفاعی و سبک ان اکشن و ماجراجویی است. باید از خانه خود در برابر حمله زامبی ها محافظت کنید. زامبی ها به حیاط شما حمله می کنند و قصد تصرف خانه شما را دارند، باید در نقش گیاهان مختلف قرار گیرید و زامبی ها را نابود کنید.

Sonic Dash - 200+ میلیون

در این بازی گربه دوست داشتنی سونیک است و شما در نقش آن هستید و تا می توانید باید برای باز کردن شخصیت های جدید بدوید

Fruit ninja – 300+ میلیون

بازی های موبایلی قبل از وجود صفحه نمایش لمسی هم بوده است.این بازی را فقط با تاچ گوشی می توان انجام داد.به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید و میوه ها را با ضربه تکه تکه می کنید.

Angry birds- 500+ میلیون

یکی از اولین بازی هایی که دنیای بازی ها را تسخیر کرد این بازی بود.این بازی این درس ما را به ما آموخت که شخصیت های جالب و جذاب واقعا به فروش یک بازی کمک می کنند.

Candy crush saga- 500+ میلیون

شاید این یک بازی پازل ساده باشد اما بسیار موفق است. در سال 2013 بیش از 500 میلیون نصب شد که رکورد آن ثبت شد.

Temple run- 500+ میلیون

فرار از معبد . بازیTemple Runاز بازی‌های رکوردزنی است که مرحله مرحله نیست و تنها باید بدوید و فرار کنید.هرچه مسافت بیشتری را فرار کنید امتیاز بیشتری به‌دست خواهید آورد.

Pokemon Go- 500+ میلیون

شکار هیولاهای خیالی یک سرگرمی محبوب بود که توجه تمامی اخبار را به خود جلب کرده بود. متعلق به کمپانی نینتندو است.

Farm Heroes Saga

نه، این FarmVilleنیست، یکی دیگر از بازی های King- سازندگان Candy Crush Sagaاست. با 100 - 500 میلیون دانلود در گوگل پلی، این یکی بسیار محبوب تر از رقبای مشابه بوده است. برای اینکه منصف باشیم، FarmVilleیک بازی فیس بوک بود، و بنابراین کمتر از یک بازی تلفن همراه تعداد دانلود های آن است. در این بازی شما باید به قهرمانان مزرعه کمک کنید تا راکون را متوقف کنند، بدین منظور شما باید میوه های مشابه را حذف کنید.

Don’t Tap the White Tile

بازی کم حجم، اعتیادآور و بسیار محبوب کاشیهای سیاه و سفید است که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

 Pool Billiards Pro, 8 Ball Pool

یک بازی بیلیارد کلاسیک و حرفه ای میباشد که بیلیارد واقعی را برای شما ممکن می سازد. به صورت آنلاین می توانید با دوستان خود بازی کرده و در تورنمت های مختلف شرکت کنید

منبع: gsmarena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار