کد خبر: ۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 13
لومیا 950 و 950 ایکس ال را می‌توان بهترین‌های ویندوزی کنونی نامید. تصویری در دیتابیس Geekbench پیدا شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک فبلت دیگر است. این فبلت قرار است از آخرین نسل جیپست های کوالکام نیز بهره ببرد.

لومیا 950 و 950 ایکس ال را می‌توان بهترین‌های ویندوزی کنونی نامید. تصویری در دیتابیس Geekbench پیدا شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک فبلت دیگر است. این فبلت قرار است از آخرین نسل جیپست های کوالکام نیز بهره ببرد.

هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد این اسمارت فون به میان نیامده است. پس می‌توان تصویر منتشر شده را یکی از اولین شایعه ها در رابطه با این فبلت مایکروسافت بیان کرد. در تصویر مشخص شده، صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل نمایانگر اندازه بسیار مناسب برای یک فبلت ویندوزی است. Qualcomm Snapdragon 820 با فرکانس 2.2GHz quad-core Kyro همراه با Adreno 530 مشخصات اصلی را رقم زده است. دوربین اصلی دستگاه 20 مگاپیکسل و دوربین جلو 12  مگاپیکسل خواهد بود. برای این دستگاه 1.5 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که با توجه به دیگر مشخصات دستگاه کمی عجیب است زیرا صفحه نمایش QHD و آخرین چیپست شرکت کوالکام به نظر من ب کمبود دو الی سه گیگابایت رم خود را نشان خواهد داد البته منکر بهینه سازی های زیاد ار نظر نرم افزاری برای ویندوز نخواهیم شد.

Screen Shot 2016-01-13 at 1.53.17 AM

بد نیست اشاره کنیم چه بسا این دستگاه اصلا مایکروسافتی نباشد! در خبر های گذشته شاهد بودیم که شرکت اچ پی علاقه زیادی دارد که وارد فبلت‌های ویندوزی شود به همین دلیل ممکن است این دستگاه HP Falcon باشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار