کد خبر: ۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 21
اگرچه شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر روی تولید محصولات پرچمدار آی‌فون قرار می‌دهد، بااین‌حال در گذشته چندین بار برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر اقدام به تولید نسخه‌های ارزان‌تر آی‌فون نیز کرده است. محصولاتی همچون آی‌فون 5C و آی‌فون SE با همین هدف تولید و روانه بازار شدند؛ اگرچه هرگز در مقابل محصولات اصلی آی‌فون به فروش چندان بالایی دست نیافتند.
به گزارش آی تابناک : عدم استقبال چندان مناسب از آی‌‌فون‌های ارزان قیمت نسبت به مدل‌های پرچمدار این برند، موجب شد تا خبرهایی مبنی بر عدم تولید نسخه جدید آی‌فون SE از سوی اپل در سال جاری به گوش برسد. بااین‌حال طبق گزارش منتشر شده از سوی وبلاگ فرانسوی iGeneration، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد داشته تا از سری جدید آی‌فون SE در کنار معرفی آی‌فون 8 در اوایل شهریور ماه سال جاری رونمایی کند. اگرچه نویسنده این گزارش در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که این خبر از سوی منبعی دریافت شده که هنوز مورد تایید رسمی قرار نگرفته است؛ بااین‌حال منبع مذکور را قابل اطمینان معرفی می‌نماید. در هر صورت فارغ از درست یا غلط بودن خبر، این اولین‌باری است که خبری مبنی بر تولید نسخه جدید از آی‌فون SE به گوش می‌رسد.

سال گذشته بود که Ming-Chi Kuo تحلیلگر شرکت اپل مدعی شد این شرکت در نیمه اول سال 2017 نسخه جدیدی از آی‌فون SE‌ عرضه نخواهد کرد، بااین‌حال در مورد عرضه این محصول در نیمه دوم همین سال هیچگونه اشاره‌ای نشده بود؛ اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک خبری رسمی در این مورد منتشر خواهد شد.





منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار