کد خبر: ۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 17
بازی‌ها برای سرگرم‌کردن ما عالی هستند و با آن‌ها می‌توانیم حسابی وقت‌مان را تلف کنیم! اما با بازی Sniper X غیر از هدردادن وقت چیز دیگری هم نصیب‌مان می‌شود. اگر این گیم را نصب و سپس اجرا کنید٬ وارد یک آکادمی خواهید شد که در آن به شما مهارت تک‌تیراندازی یاد داده خواهد شد تا با استفاده از آن‌ها قادر باشید که تروریست‌ها را در اقصی‌ نقاط جهان پیدا کنید و سپس از روی زمین محوشان کنید!

به گزارش آی تابناک : این بازی تاکنون بیش‌از 5 میلیون‌بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5 را به خود اختصاص داده است. همچنین رده‌سنی این گیم بالای 18 سال است که دلیل آن را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد. اگر می‌خواهید با این بازی خوش‌ساخت از شرکت Glu بیش‌تر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید…

یکی از شاخص‌ترین مواردی که اولین‌بار با آن مواجه خواهید شد٬ داستان و روایت این بازی است. طوری که در آغاز هر مرحله ستاره فیلم‌های اکشن Jason Statham به شما نکاتی را می‌گوید و ماموریت‌تان را برای شما شرح می‌دهد. البته اگر هم ایشان نبود٬ خود کاربر داستان بازی را متوجه می‌شد. چراکه این روایت بارها‌ و بارها چه در دنیای مجازی و چه در جهان واقعی تکرار‌ شده است. سیر بازی هم به همین منوال پیش می‌رود تا زمانی که شما از آن خسته شوید و بازی را کنار بگذارید! ساده‌تر بگوییم که در این بازی شما باید تروریست‌ها را بکشید تا مراحل یکی‌پس‌از دیگری طی شوند تا کاربر تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای جهانی شود! برای همین رده‌سنی این بازی بالای 18 سال تنظیم شده است تا نوجوانان با بازی‌کردن این گیم‌ها از خود‌بی‌خود نشوند و کودکان هم دچار تشنج نگردند! خلاصه این‌ سیر داستانی Sniper X تکرار مکررات است و حتی یک‌جو هم خلاقیت ندارد! اما انگاراین حرف ما غلط از آب درآمد! چراکه ناگهان جای شخصیت‌ها تغییر می‌کند و شما در نقش کس دیگری ظاهر خواهید شد و دراصل باید کارکتری که مرحله قبل با آن سرکردید را شکار کنید!

بازی Sniper X

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید این بازی را نصب کنید٬ گرافیک خیره‌کننده آن است. محیط سه‌بعدی و با رنگ‌های معمول طراحی گشته و طبق معمول اکثر محیط‌ها در خاورمیانه هستند و ترورویست‌ها در آن‌جا می‌پلکند! شخصیت‌ها هم به طوری حرفه‌ای کشیده شده‌اند تا کاربر واقعا حس کند که جای آن‌ها و درحال تک‌تیراندازی است!

جزئیات با وسواسی مثال‌زدنی طراحی گشته‌اند تا شما حس حضور در دنیای واقعی را داشته باشید. طوری که در آن دوردست‌ها دود از شهر ویرانه‌شده‌ای به هوا بلند می‌شود و در این نزدیک‌ها تروریست‌ها درجال جنب‌ و‌ جوش هستند! بعضی صحنه‌ها مانند کشتن یک فرد آن‌قدر عالی هستند که شما واقعا حس می‌کنید که یک قاتل هستید و لبخندی شرورانه می‌زنید!

از همه بیش‌تر زمانی را دوست‌‌ داشتیم که گلوله سربی-مسی به صورت اسلوموشن درمی‌آمد و هوا را می‌شکافت و بعد مستقیم به قلب فرد می‌خورد! بنگ! البته زمان تعویض خشاب‌ هم مطلوب است و حس خوبی به شما منتقل می‌کند. البته اگر بخواهیم روراست باشیم باید بگوییم که وقتی یک تروریست یا کاراکتر قبلی خودمان را از بالای برجی به پایین می‌اندازیم٬ حس خوشآیندی به ما منتقل می‌شود که از توصیف آن در این مطلب قاصریم و تنها باید خودتان امتحانش کنید!

صداگذاری

بازی Sniper X

از وقتی که وارد این بازی می‌شوید٬ درمی‌یابید که وارد گیمی در ژانر جنگی و مملو از خشونت شده‌اید. صوت حتی در زمانی که ماموریت خود را آغاز نکرده‌اید٬ بسیار شورانگیز است و شما را به هیجان وا می‌دارد. صدای Jason Statham هم به خوبی در ذهن‌ها نقش می‌بندد و تن بالایی دارد. صدای شلیک هم بسیار واقع‌گرایانه است و با ناسزاهای فرمانده‌تان بهتر هم می‌شود!

گه‌گاه در محیط صداهایی شنیده می‌شود که بسیار جنگ را واقعی جلوه می‌دهند و کمک شایانی به کلیت بازی کرده‌اند. ناگفته نماند که صوت تعویض خشاب به بهترین شکل‌ممکن طراحی شده است تا کاربر هرچه بیش‌تر در فضا غرق شود و احساس کند که با محیط و شخصیت یکی است. شما حتی در زمان لمس یک گزینه (مثلا دکمه شروع بازی یا تعویض سلاح) صدای المان‌های جنگ (مانند شلیک یا بهم‌خوردن دو فلز) را می‌شنوید و این مهم سبب شده تا گوشه لب کاربر لبخند بنشیند و تنها از شنیدن صدای این بازی لذت ببرد!

نکات مثبت:

  • داستان غافل‌گیرکننده
  • گرافیک خارق‌العاده
  • صوت هیجان‌انگیز
  • سلاح‌ها و کارکترهای متعدد
  • ماوریت‌های استرس‌آور

نکات منفی:

  • محیط‌های تکراری






منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار