کد خبر: ۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: مخالفان شبکه های اجتماعی بیشترین استفاده را از فضای مجازی برای انجام تبلیغات انتخاباتی کردند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایرنا بهمن حسین زاده روز پنجشنبه با اشاره به اینکه در 2.5 سال گذشته وزارت ارتباطات با افزایش پهنای باند و گسترش اینترنت به دورترین نقاط کشور نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی عمومی داشته است، اظهار کرد: با وجود فشارهای زیاد برای فیلترنیگ شبکه های اجتماعی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقاومت کرده است.
وی با اشاره به اینکه در روز حضور دکتر روحانی در تبریز و برگزاری همایش تبلیغاتی، به خاطر استفاده بیش از حد از فضای مجازی به خصوص پخش زنده، انتقال اطلاعات با تاخیر مواجه شد، افزود: حجم عظیمی از تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در تبریز از طریق شبکه های مجازی انجام شد که تاثیر مهمی در کاهش استفاده از رسانه های کاغذی داشت.
حسین زاده با اعلام اینکه کاربران اینترنت پهن باند سیار در استان به یک میلیون و 320 هزار نفر رسیده است، گفت: ما مسوول فراهم کردن زیرساخت ها هستیم و فرهنگ سازی و کنترل محتوای شبکه ها برعهده ما نیست.
وی با اشاره به وجود سه هزار و 58 سایت نسل سوم و چهارم تلفن همراه اپراتورهای فعال در استان آذربایجان شرقی گفت: پهنای باند اینترنت استان به 90 گیگ رسیده و 70 گیگ استفاده می شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار