کد خبر: ۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 12
به تازگي تصاويري از کانسپت‌هاي جديد آيفون 8 منتشر شده است. اين کانسپت‌ها براساس آخرين اخبار و شايعات منتشر شده در مورد آيفون جديد کمپاني اپل طراحي شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : روز به روز که به زمان معرفي آيفون‌هاي جديد نزديک مي‌شويم، شايعات و اخبار بيشتري نيز از اين محصولات به بيرون درز مي‌کند. در جديدترين مورد، کانسپت‌هايي از آيفون 8 منتشر شده است که گفته مي‌شود براساس آخرين اخبار و شايعات منتشر شده در مورد اين محصول طراحي شده‌اند. بنابراين اين کانسپت‌ها مي‌توانند تا حدودي تصويري واقعي‌تر از محصول آينده اپل را بدست بدهند. 

پيش‌بيني مي‌شود که کمپاني اپل تا پايان سال و در ماه سپتامبر 2017 از محصولات جديد خود رونمايي کند و با توجه به اينکه هنوز زمان نسبتا زيادي به مراسم معرفي آيفون‌هاي جديد باقي مانده است، قطعا در اين مدت باقيمانده شايعات بيشتري نيز از اين محصولات به بيرون درز خواهد کرد.

بسياري از کانسپت‌هايي که تاکنون به آيفون 8 منتسب شده‌اند تا حدودي به دور از واقعيت بوده‌اند و حداقل مي‌توان اينطور گفت که اجرايي کردن مشخصات نمايش داده شده در اين کانسپت‌ها در آيفون‌هاي سال 2017 براي کوپرتينويي‌ها مقدور نخواهد بود.

اما کانسپت‌هايي که توسط Benjamin Geskin براي وبسايت iDropNews طراحي شده‌اند تا حدود بيشتري به واقعيت نزديک هستند و اين طراح سعي کرده است که اين کانسپت‌ها را براساس آخرين اخبار و شايعات در مورد آيفون 8 طراحي کند. در اين کانسپت‌ها مي‌توان ديد که صفحه‌نمايش بزرگتر شده است و حاشيه‌ها نيز کاهش يافته‌اند. سنسور اثر انگشت نيز درون نمايشگر تعبيه شده است. 



منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار