کد خبر: ۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 14
پیش‌بینی شده که گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (S8 Plus) با استقبال خوبی مواجه شوند، از سوی دیگر کمپانی سامسونگ اعلام کرده که تولید اولیه گوشی‌ هوشمند اس 8 نسبت به گلکسی اس 7 (‌Galaxy S7) حدود 40 درصد افزایش پیدا کرده است. سامسونگ برای اولین بار 12 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 را روانه بازار کرد ولی به احتمال زیاد حدود 17 میلیون دستگاه از گوشی‌های گلکسی اس 8 را در دوره اول روانه بازار جهانی خواهد کرد.

آیا سامسونگ آماده جوابگویی به تقاضای بالای گلکسی اس 8 می باشد ؟

به گزارش آی تابناک این رقم نشان از اعتماد به نفس بالای این کمپانی از محصول جدیدش است و این امر باعث می‌شود طرفداران بسیاری واقعه گلکسی نوت 7 را فراموش کنند و چشم به راه گوشی پرچم‌دار سامسونگ باشند.این شرکت قصد فروش 60 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 را دارد، در حالیکه بیش از 48 میلیون گوشی گلکسی اس 7 و حدود 45 میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس 6 را در بازار جهانی تا به حال به فروش رسانده است.


آیا سامسونگ آماده جوابگویی به تقاضای بالای گلکسی اس 8 می باشد ؟
منابع خبری آگاه اعلام کرده‌اند که سامسونگ آماده عرضه 10 میلیون پنل نمایشگر OLED برای اس 8 به علاوه 6 میلیون پنل نمایشگر برای گوشی هوشمند اس 8 پلاس است.احتمال عرضه بیشتر پنل‌‌های اولد برای دوره اول عرضه این گوشی از طرف سامسونگ به بازار نیز وجود دارد، چرا که این کمپانی می‌خواهد از هر جهت مطمئن باشد که گوشی‌هایش، اولین گوشی‌های مجهز به نمایشگر OLED در سال 2017 خواهند بود که به بازار عرضه می‌شوند. البته باید اعلام کرد که سامسونگ مسئولیت ساخت پنل‌های اولد آیفون 8 را نیز بر عهده دارد و باید خود را آماده تحویل به موقع این پنل‌ها کند.


منبع : شهر خبر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار