کد خبر: ۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۵ - 2016 December 22
برنامه ال جی برای CES 2017 مشخص شد


کمپانی ال جی قرار است از طیف وسیعی از لوازم خانگی جدید و هوشمند در مراسم CES 2017 رونمایی کند. به گفته این شرکت این لوازم به لطف به کارگیری فناوری های نوین، هوشمندتر از گذشته هستند.

به گزارش آی تابناک : این شرکت قصد دارد در طول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در ماه ژانویه در لاس وگاس، از یک ربات پاک کننده، یخچال و فریزر، کولر و ماشین لباس شویی جدید برای اولین بار رونمایی کند، درست همانند برنامه ای که این شرکت در مراسم CES 2016 انجام داد. این لوازم از تجربه های به دست آمده گذشته ساخته شده اند، در نتیجه همه چیز را برای زندگی شما آسان تر خواهند کرد.

ربات پاک کننده از deep learning برای تشخیص اشیا پیرامون خود در یک اتاق برای واکنش نشان دادن نسبت به آن ها بهره می برد. این وسیله تصاویر مسطحی را از وسایل اطراف خود دریافت می کند تا در طول زمان از بخورد با آن ها جلوگیری نماید. این ربات هم چنین می تواند تفاوت بین یک مرد و یک صندلی را تشخیص دهد، به این منظور که با مهربانی از شخص بخواهد برای تمیز کردن جا به جا شود. هم چنین می تواند بین سیم های برق و کفش ها تفاوت قائل شود.

یخچال و فریزر جدید هم استفاده از مواد غذایی و خوردن آن ها را به منظور تدوین الگوی مصرف تجزیه و تحلیل می کند. به عنوان مثال، در زمانی که در طول روز، به یخ بیشتری نیاز است، فقط یخ تولید می کند، یا چنان چه قرار باشد از محصولی در مدت زمان طولانی استفاده نشود، دمای آن را سردتر می کند.

تهویه مطبوع جدید LG نیز رفتار صاحبان خانه را تجزیه و تحلیل می کند. این وسیله تشخیص خواهد داد که کدام بخش های خانه در طول روز بیشتر مورد اشغال قرار گرفته، در نتیجه درجه حرارت را برای آن محیط ها به صورت خودکار تنظیم می کند.

در نهایت، ماشین لباسشویی جدید کیفیت آب مورد استفاده را می سنجد و برنامه هایش را به صورت خودکار برای بخش های مختلفی مانند دما و مقدار آب مورد نیاز برای استفاده تنظیم می کند.

سونگ دائه هیون، رئیس شرکت ال جی الکترونیکز گفت: "فناوری یادگیری عمیق یا همان "deep learning” فاز بعدی در تکامل لوازم خانگی هوشمند است.”

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار