کد خبر: ۳۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
PUBG Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سبک بتل رویال در گوشی‌های iOS و اندروید به حساب می‌آید. این پلتفرم حالا آپدیت جدیدی ارائه کرده است و در آن از نقشه کاملاً جدید برای بازی‌های Quick Match رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : PUBG Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سبک بتل رویال در گوشی‌های iOS و اندروید به حساب می‌آید. این پلتفرم حالا آپدیت جدیدی ارائه کرده است و در آن از نقشه کاملاً جدید برای بازی‌های Quick Match رونمایی کرده است. Livik؛ نقشه کوچک جدید پابجی موبایل است و تنها در بازی‌های کوتاه آن در دسترس قرار دارد. در نگاه اول این نقشه بسیار جذاب به نظر می‎آید و کاربران امیدوارند که به بازی اصلی نیز اضافه شود.

جزئیات نقشه کوچک جدید پابجی موبایل

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، نقشه Livik تنها برای بازی‌های کوتاه طراحی شده و فقط برای بازی موبایلی  PUBG در دسترس خواهد بود. این یعنی برای کاربران PC هنوز همان نقشه‌های قدیمی در دسترس است.

Livik تنها از 40 بازیکن پشتیبانی می‌کند و متراژ آن 2 در 2 کیلومتر است. از آنجاییکه این مپ کوچک و تعداد بازیکنان آن نیز کم است، برخلاف نقشه‌های اصلی بازی مانند Erangel، Miramar، Sanhok و Vikendi، بازی در آن بسیار زود به پایان می‎رسد. طبق آنچه که توسعه دهندگان بازی اعلام کرده‌اند، هر راند در Livik در حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید.

 به عقیده بسیاری بازی‌های طولانی‌تر، کامل و سرگرم کننده‌تر هستند، اما همیشه بازی‌های Quick Match طرفداران خاص خود را داشته است. به عنوان مثال، کاربرانی که دوست ندارند زمان طولانی را در بازی بگذرانند و یا شارژ گوشی برای آنها دغدغه مهمی است، بازی‌های کوتاه را ترجیح می‌دهند.

باوجود کوچک بودن این نقشه، چیزهای زیادی در Livik در انتظار شما خواهد بود؛ آتشفشان، چشمه آب گرم، آبشار و … از مواردی هستند که در این نقشه خواهید دید. توسعه دهندگان بازی به عناصر واقع‌گرایانه در بازی تأکید کرده‌اند. به عنوان مثال؛ گفته شده فشار آب در آبشار توانایی شستشوی افراد را دارد. درخصوص آتشفشان نیز وضعیت به همین ترتیب است. در این نقشه همچنین می‌توانید با استفاده از قایق موتوری دشمنان خود را تعقیب کنید.

صفحه PUBG در توئیتر برای اولین بار از نقشه Livik رونمایی کرده است. اگر عضو برنامه بتا پابجی باشید، می‌توانید همین حالا جدیدترین نقشه را دریافت کنید. طبق گمانه‌زنی‌ها نقشه جدید Livik ماه آینده برای نسخه پایدار بازی PUBG عرضه خواهد شد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار