کد خبر: ۲۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
پیشتر این نوید به علاقمندان تکنولوژی ارتباطی 5G داده شده بود که در سال ۲۰۲۰ میتوانند منتظر عرضه گوشی های ارزان قیمتی با پشتیبانی از این شبکه باشند و شیائومی روز گذشته با معرفی گوشی می 10 لایت ۳۵۰ یورویی به این وعده عمل کرد.
به گزارش آی تابناک : پیشتر این نوید به علاقمندان تکنولوژی ارتباطی 5G داده شده بود که در سال ۲۰۲۰ میتوانند منتظر عرضه گوشی های ارزان قیمتی با پشتیبانی از این شبکه باشند و شیائومی روز گذشته با معرفی گوشی می 10 لایت ۳۵۰ یورویی به این وعده عمل کرد.

شیائومی می 10 لایت 5G از نظر امکانات با اعضای خانواده می 10 تفاوت هایی دارد اما میتوان اینطور گفته که روح هر سه آنها یکیست؛ این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می برد که به یک مودم 5G مجهز شده است و وظیفه خنک سازی آن در حین انجام فرایندهای پردازشی به تکنولوژی LiquidCool محول شده است.

گوشی می 10 لایت همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی امولد بهره می برد که یک بریدگی قطره ای شکل نیز در بالای آن دیده می شود و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

شیائومی می 10 لایت

شیائومی یک دوربین اصلی چهارگانه را هم برای این گوشی در نظر گرفته که از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد و باقی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است. البته بنابر گفته شرکت سازنده این دوربین امکاناتی نظیر مد تصویربرداری Pro و مد بدون لرزش Shoot Steady دارد.

شیائومی می 10 لایت

شیائومی می 10 لایت 5G همچنین از یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد که شارژ کابلی ۲۰ واتی را برای آن فراهم می کند. ضخامت این گوشی برابر با ۷.۹۸ میلیمتر عنوان شده و وزنش از ۱۹۲ گرم فراتر نمی رود. علاقمندان به خرید تازه ترین میان رده شیائومی میتوانند آن را از میان گزینه های رنگی سفید، خاکستری و سبز خریداری نمایند.

این گوشی طبق اعلام شرکت سازنده از یک ماه دیگر وارد بازار می شود و نسخه بهره مند از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن ۳۵۰ یورو قیمت دارد. البته شیائومی می 10 لایت 5G  یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد که ۵۰ یورو گرانتر تمام می شود.

بد نیست اشاره کنیم که پیشتر گوشی Nokia 8.3 5G با امکاناتی مشابه به محصول شیائومی و بازه قیمتی ۶۰۰ یورو معرفی شد و به نظر می رسد که شیائومی با ارائه این موبایل رقابت را برای نوکیا دشوار خواهد کرد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار