کد خبر: ۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 26
اگر شما هم از کاربران گوشی‌های پرچمدار و یا رده بالای سامسونگ بوده باشید حتماً از این مورد شکاستی دارید که برخی از قابلیت‌های گوشی هوشمندتان پس از بروزرسانی اخیر به اندروید 10 حذف شده است. خبر خوب و جدید این است که سامسونگ این قابلیت‌ها را همراه با برخی قابلیت‌های دیگر به گوشی‌ شما باز می‌گرداند.
به گزارش آی تابناک : اگر شما هم از کاربران گوشی‌های پرچمدار و یا رده بالای سامسونگ بوده باشید حتماً از این مورد شکاستی دارید که برخی از قابلیت‌های گوشی هوشمندتان پس از بروزرسانی اخیر به اندروید 10 حذف شده است. خبر خوب و جدید این است که سامسونگ این قابلیت‌ها را همراه با برخی قابلیت‌های دیگر به گوشی‌ شما باز می‌گرداند.

سامسونگ چندی پیش بروزرسانی بزرگی را برای گوشی‌های پرچمدار خود در سال 2019 و برخی گوشی‌های دیگر مانند پرچمداران سال 2018 عرضه کرد که در کمال تعجب بسیاری از قابلیت‌های دوربین این دستگاه‌ها را حذف کرده بود.

خبر جدید این است که این شرکت به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای کاربران این گوشی‌ها (فعلاً برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10) ارائه کرده که می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های قبلی را بازگرداند.

این بیلد جدید که بسیار گسترده بوده و حجم 1.5 گیگابایتی دارد در بخش دوربین به شما قابلیت‌های بسیار متنوعی مانند Single Take, Night Hyperlapse, Custom Filter, AR Emoji و Pro Video را درست مانند دوربین گپلکسی اس 20 ارائه خواهد کرد و در عین حال توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه با استفاده از دوربین سلفی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

علاوه بر این، بروزرسانی جدید حاوی وصله امنیتی ماه آوریل 2020 گوگل و رابط کاربری نسخه One UI 2.1 برای دستگاه شما نیز خواهد بود. در این نسخه شما به قابلیت‌هایی مانند Clean View و Quick Drop نیز دسترسی خواهید داشت که در دل نرم‌افزار Gallery قرار گرفته و در کنار قابلیت‌هایی مانند Quick Share و Music Share قرار می‌گیرند.

قابلیت Quick Share به شما امکان به اشتراک گذاشتن محتوا به صورت سریع با مخاطبین نزدیک را داده  و Music Share نیز امکان توسعه و افزایش برد بلوتوث دستگاه را فراهم می‌کند.

در حال حاضر کاربران در آلمان و سوئیس دریافت این بروزرسانی را تأیید کرده‌اند و مسلماً در آینده‌ای نزدیک برای کشورهای دیگر نیز شاهده عرضه آنها خواهیم بود.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار