کد خبر: ۲۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
چندی پیش، «انویدیا» به صورت رسمی اعلام کرده بود که مراسم GTC 2020 را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کرده و بخش اخبار مهم و برجسته آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد؛ در همین حال همگی در انتظار معرفی معماری Ampere بودیم که خبر جدیدی در این زمینه منتشر شد.
به گزارش آی تابناک : چندی پیش، «انویدیا» به صورت رسمی اعلام کرده بود که مراسم GTC 2020 را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کرده و بخش اخبار مهم و برجسته آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد؛ در همین حال همگی در انتظار معرفی معماری Ampere بودیم که خبر جدیدی در این زمینه منتشر شد. چه زمانی منتظر کارت‌های گرافیک جدید NVIDIA باشیم؟

انتظار می‌رفت که غول سبز کارت‌های گرافیک جهان در مراسم GTC 2020 اقدام به معرفی ریزمعماری جدید خود با نام احتمالی «آمپر» کند. با این وجود این شرکت روز گذشته آب پاکی را روی دستان تمام رسانه‌ها و کاربران ریخته و ضمن دعوت مجدد از مردم برای ماندن در خانه، اطلاعاتی را در این زمینه منتشر کرد.

آقای Jensen Huang در این زمینه گفت: ما اخبار و اطلاعات بسیار مهمی را تهیه کرده‌ایم؛ با این وجود در وضعیت کنونی، زمان را برای انتشار آنها مناسب نمی‌دانیم. در عوض مطالب محققان، توسعه دهندگان و شرکای ما در GTC 2020 را در اختیار شما قرار خواهیم داد. اما اخبار مهم، برجسته و دستاوردهای انویدیا، در زمان بهتری اعلام خواهند شد. ظاهراً منظور مدیر عامل انویدیا، معرفی معماری گرافیکی Ampere بوده است.

11-nvidia-2.jpg

در نتیجه انویدیا به صراحت اعلام که در حال حاضر خبری از معرفی معماری جدید این شرکت نیست. از آنجایی که تمرکز مردم بر روی مقابله با COVID-19 قرار گرفته است، این شرکت خواهان معرفی دستاورد جدید خود در یک زمان بهتر با حاشیه کمتر است. وی در ادامه گفت: شرکای تجاری ما، محققان و حتی مردم بهتر است که در زمان فعلی بر روی مبارزه با ویروس کرونا تمرکز کنند.

آقای هوانگ همچنان تاکید کرد که مطالب جالب توجهی را از سمت محققان و شرکای تجاری این کمپانی ارائه خواهد کرد اما می‌توان گفت که GTC 2020 تقریباً از بین رفته و موضوع برجسته و مهمی در آن دیده نمی‌شود. انویدیا بسیاری از کارمندان خود را به دلیل نگرانی از شیوع این ویروس خانه نشین کرده و آنها ساعاتی را در منزل به کار می‌پردازند؛ با این وجود حقوق ماهانه آنها به صورت کامل پرداخت می‌شود. در نهایت باید بگوییم که در وضعیت فعلی خبری از معرفی معماری گرافیکی جدید انویدیا نخواهد بود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار