تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 12
دسترسی همگانی به مراقبتهای بهداشتی ،امروزه یکی از ارکان مهم اصلاح نظام سلامت به شمار میرود که ابته در حال پیشرفت و بهبود است . فناوری مقرون به صرفه و قوی است که بتواند کلینیک ها ی دور ومحروم از تکنولوژی های پزشکی را به مراکز پزشکی بهداشتی بزرگ و مجهز شهرها ارتباط دهد.
دسترسی همگانی به مراقبتهای بهداشتی ،امروزه یکی از ارکان مهم اصلاح نظام سلامت به شمار میرود که ابته  در حال پیشرفت و بهبود است . فناوری مقرون به صرفه و قوی است که بتواند کلینیک ها ی دور ومحروم از تکنولوژی های پزشکی را به مراکز پزشکی بهداشتی بزرگ و مجهز شهرها ارتباط دهد.
ربات معاینه کننده
تلمدیسین یا پزشک از را دور یک وسیله مناسب است که توسط آن میتوان در شرایط اضطراری عمل تریاژ و ارزیابی را از راه دور برای بیمار انجام داد ، اما ربات های جدید پزشکی یک گام به جلو برداشته اند . امروزه آنها میتوانند در  راهروهای بیمارستانها گشت بزنند ، بیماران را در اتاقهای مختلف ویزیت ،پرونده های پزشکی آنان را بررسی و علاِم حیاتی بیماران را بدون دخالت پزشک چک کنند.
ربات  Rp-vita توسط شرکت Present Robot و با همکاری شرکت I robot  تولید شده است .
شرکت In Touch health اولین شرکتی است که موفق به خریداری و بکار گیری این ربات ها به عنوان ربات های کنترل از راه دور مستقل در بیمارستانهایش شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار