کد خبر: ۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
ردمی، زیر بند کمپانی شیائومی است و اگر از طرفداران و دنبال کننده‌های این کمپانی باشید می‌دانید که پاوربانک‌های شیائومی همیشه در رتبه بالایی از کیفیت قرار داشته‌اند. به غیر از کیفیت بالای پاوربانک‌های شیائومی، قیمت خوب آن‌ها نیز باعث شده است تا نظرات زیادی در رابطه با آن‌ها گفته شود و همین موضوع به محبوبیت برند ردمی نیز کمک زیادی کرده است.
به گزارش آی تابناک : ردمی، زیر بند کمپانی شیائومی است و اگر از طرفداران و دنبال کننده‌های این کمپانی باشید می‌دانید که پاوربانک‌های شیائومی همیشه در رتبه بالایی از کیفیت قرار داشته‌اند. به غیر از کیفیت بالای پاوربانک‌های شیائومی، قیمت خوب آن‌ها نیز باعث شده است تا نظرات زیادی در رابطه با آن‌ها گفته شود و همین موضوع به محبوبیت برند ردمی نیز کمک زیادی کرده است.

بعد از رونمایی ردمی از دستگاه Redmi 8A Dual نوبت به رونمایی این برند از پاوربانک‌های جدید آن با دو ظرفیت 10 هزار و 20 هزار رسید. همانطور که می‌دانید چند روز قبل از مراسم ردمی، این موضوع در وبسایت و شایعات این کمپانی مشخص شده بود که در کنار تلفن همراه این زیر برند باید شاهد رونمایی از یک یا دو پاور بانک نیز از سوی ردمی باشیم و همین موضوع نیز درست پیش رفت.

هر دو پاوربانک معرفی شده در مراسم ردمی از خروجی USB-A برخوردار هستند همچنین دو ورودی Micro USB و  Type – C نیز در هر دو پاوربانک حضور دارند. تفاوت اصلی هر دو پاوربانک در سرعت اتفاق انرژی است و این مورد برای نسخه 10 هزار میلی آمپری به سرعت 10 وات و در نسخه 20 هزار میلی آمپری تا سرعت 18 وات می‌باشد. البته با توجه به حضور تلفن‌های همراه با باتری‌های 4000 و 5000 میلی آمپر ساعت، سرعت شارژ 10 و 18 وات مقداری کم به نظر می‌رسد اما برای یک پاوربانک رقم مناسبی می‌باشد و امیدواریم تا در آینده شاهد حضور پاوربانک‌هایی با سرعت شارژ 30 تا 60 وات نیز باشیم تا فاصله برق شهری و یک باتری همراه به حداقل تفاوت خود برسد.

جالب است بدانید که باتری استفاده شده برای هر دو پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمر است و همین مورد باعث می‌شود تا تراکم کمتری نسبت به باتری‌های Li-ion داشته باشند. هر دو پاوربانک از طراحی پلاستیکی اما مات برخوردار هستند که با ویژگی Anti-Slip از سر خوردن پاوربانک از دستان شما جلوگیری می‌کنند. ردمی هر دو پاوربانک را مجهز به حالت ویژه‌ای کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به شارژ کردن وسایل بلوتوثی و جانبی خود مانند هدست ورزشی، قادر باشید تا با قدرتی کمتر از 10 وات به شارژ دستگاه خود بپردازید تا با این کار صدمه‌ای به باتری وسیله شما زده نشود.

همچنین هر دو پاوربانک نیز از 12 لایه پوشش در برابر حرارت و اتصالات کوتاه برخوردار هستند و نگرانی از بابت مطمئن بودن این پاوربانک‌ها نباید وجود داشته باشد. فروش دو پاوربانک از 18 فوریه در سایت اصلی شرکت شیائومی شروع خواهد شد و قیمت گذاری خوب شیائومی به ردمی نیز کشیده شده است. به همین دلیل پاوربانک 10 هزار میلی آمپری معرفی شده، 11 دلار و نسخه 20 هزار میلی آمپری قیمت 21 دلاری خواهد داشت.







منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار