کد خبر: ۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 08
به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت راکستار در نظر دارد بازی محبوب Bully را در نسخه جدید با عنوان Bully 2 منتشر کند. عنوانی که نخستین بار بیش از 13 سال قبل یعنی در سال 2006 منتشر شد.
به گزارش آی تابناک : حال با گذشت بیش از یک دهه راکستار در نظر دارد بزودی نسخه دوم آن را تحت عنوان Bully 2 منتشر کند. در سال‌های گذشته شایعاتی پیرامون این بازی منتشر شد اما سپس مورد تکذیب قرار می‌گرفت. اما در گزارش تازه انتشاریافته آمده است که Bully 2 سال 2020 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت در کنار کنسول‌های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.

این گزارش توسط وب سایت کمیک بوک به نقل از یک کاربر یوتیوب به نام SWULTA منتشر شده است. SWULTA مدعی‌ست که اخبار وی حقیقت داشته و مستقیما از راکستار گیمز بدست آورده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، باید Bully 2 را بزرگ‌ترین عنوان راکستار پس از Red Dead Redemption 2 سال 2018 به حساب آورد.

نکته جالب توجه اینجاست که SWEGTA می‌گوید در اواخر سال آینده این بازی منتشر خواهد شد، محدوده زمانی که سونی و مایکروسافت می‌خواهند کنسول بازی نسل جدید خود را منتشر کنند. ممکن بوده Bully 2 یکی از عناوین لانچ کنسول‌های ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 به حساب آید.

گذشته از آن کاربر مورد اشاره می‌گوید این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. اطلاعات دقیقی در دست نیست و نمی‌توان به شایعات بی‌اساس هم اشاره کرد. نسخه پیشین سال 2006 برای پلی استیشن 2 منتشر شد و سپس سال 2008 به PC، ایکس باکس 360 و Wii آمد. 

مشخص نیست آیا این اخبار صحت دارد یا خیر. زیرا تا به حال شایعات بسیاری درباره Bully 2 منتشر شد که بعد تکذیب شده است. بنابراین باید منتظر ماند تا اخبار موثقی دردسترس قرار گیرد.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار