کد خبر: ۲۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
به تازگی سیاست های جدید یوتیوب باعث شده تا سازندگان ویدیوها ادعا کنند که ویدیوهایشان به درستی آپلود نشده، حذف شده یا پنهان می شود.

به گزارش آی تابناک : در واقع بسیاری از کاربران یوتیوب این روزها بر این باورند که یوتیوب برای محتوای روزنامه نگاران و تولید کنندگان محتوای آموزشی سیاست های جدیدی دارد که در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سیاست های جدید یوتیوب

سیاست های جدید یوتیوب

یوتیوب روز چهارشنبه اعلام کرد که اقدامات جدی تر و شدیدترین را برای انتشار ویدیوها ارائه کرده و اغلب این قوانین شدیدتر برای ویدیوهایی اعمال خواهد شد که برای گروه های سنی، جنس، نژاد، مذهب، گرایش جنسی و معلولین دسته بندی شده و به هر جهت باعث تبعیض غلط و بی دلیل خواهد شد. در واقع در این مدت یوتیوب سعی کرد تا تمامی محتویات ذکر شده این چنینی را حذف نماید و آن دسته از کانال ها را غیر فعال کند. این نظارت بر روی برخی کانال ها مانند کانال های آموزشی یا روزنامه نگاران بیشتر است زیرا به طور مستقیم بر روی کاربران تاثیرگذار خواهد بود و باید محتوایشان کاملا کنترل شده ارائه شود. این سیاست جدید یوتیوب، با هرگونه افراط گرایی در سیاست، دین، جنسیت، گرایشات جنسی یا هر زمینه دیگر مخالف است و به شدت با این موضوع مقابله خواهد کرد. برای مثال اخیرا یوتیوب صفحات مربیانی را که ویدیوهای افراطی در زمینه موضوعات گرایشات جنسی منتشر کرده بودند، به کلی مسدود ساخت و از این قبیل مسدودسازی ها در این روزها زیاد رخ داده است. به هر حال یوتیوب نظارت کامل را بر محتوای مختلف انتشار یافته خواهد داشت و در تلاش است تا با انتشار ویدیوها، قشر خاصی از جامعه مورد حمله قرار نگیرند و هیچ افراطی صورت نگیرد. البته به گفته یوتیوب 99.3 درصد از این بررسی ها به طور خودکار توسط الگوریتم یادگیری ماشین یوتیوب انجام می شود، اما بازبینی هایی هم توسط تیم یوتیوب صورت خواهد گرفت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار