کد خبر: ۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 18
رسانه‌های پاکستانی از کشته شدن ۱۴ تن به دست افراد مسلح خبر دادند.

به گزارش تابناک؛ رویترز به نقل از رسانه‌های پاکستانی اعلام کرد: افراد مسلح ۱۴ تن را بعد از ربودن یک دستگاه اتوبوس در جنوب غرب این کشور به قتل رساندند.

افراد مسلح امروز (پنج‌شنبه) برای این اتوبوس مسافربری در جنوب غرب پاکستان کمین کرده بودند و ۱۴ تن را به قتل رساندند در حالی که دو تن از مسافران توانستند فرار کنند و خود را به نزدیک‌ترین پاسگاه امنیتی برسانند. سپس نیروهای امنیتی خود را به محل تیراندازی رسانده و اجساد را به بیمارستان منطقه منتقل کردند. یکی از مقامات محلی اعلام کرد که هنوز مشخص نیست چه کسی پشت این تیراندازی بوده است.

براساس گزارش‌ها، افراد مسلح وارد اتوبوس شده، از مسافران خواستند تا کارت شناسایی خود را نشان دهند و سپس حمله خود به مسافران خاصی را آغاز کردند. هنوز مشخص نیست که افراد مسلح از چه قومیت و مذهبی بوده‌اند. همچنین هنوز هیچ گروهی مسؤولیت این اقدام وحشیانه را برعهده نگرفته است اما شبه‌نظامیان جدایی‌طلب و افراط‌گرایان در بخش جنوب غربی پاکستان فعال هستند.

نیروهای امنیتی تحقیقاتی را در رابطه با این حمله انگیزه انجام آن آغاز کرده‌اند.

در همین حال، عمران خان، نخست وزیر پاکستان این اقدام تروریستی بزدلانه را محکوم کرده و به مقامات دستور داد تا عدالت را درخصوص عاملان این اقدام وحشیانه اجرا کنند. وی همچنینی با خانواده قربانیان این حمله ابراز همدردی کرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار