کد خبر: ۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 06
همان‌گونه که تا به حال دقت کرده‌اید روند اصلاح شاسی بلندها و استفاده از یک اکسل اضافی در این خودروها گسترده از هر زمان دیگری شده است.


به گزارش تابناک؛ هم‌اکنون می‌خواهیم یک خودروی دیگری را با این شرایط معرفی کنیم که البته کمی عجیب‌وغریب به نظر می‌آید. با مرسدس بنز ML 2001 فرمان راست شش چرخ آشنا شوید.


این خودرو که در ناتینگهام بریتانیا حضور دارد با قیمت 19995 پوندی به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو کمی بالاتر از بهای فولکس‌واگن T-Roc جدید با قیمت پایه‌ی 19270 پوندی است اما خب احتمالاً خواهید توانست فولکس را پشت مرسدس حمل کنید. البته شاید!


به خاطر وجود یک اکسل اضافی در بخش عقب شاید این خودرو را 6 در 6 بدانید اما از نظر فنی این ML خودرویی 6 در 4 بوده زیرا دو چرخ اضافی تنها برای نمایش بوده و نیرو به آن‌ها نمی‌رسد. البته یک محفظه بار کوچک، کیت اورجینال AMG و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی هم در این خودرو به چشم می‌خورند.


نیروبخش این پیکاپ 6 چرخ پیشرانه‌ی 3.2 لیتری بنزینی است که با یک گیربکس اتوماتیک همکاری می‌کند. این خودرو که از اولین نسل ML می‌باشد کارکرد 225 هزار کیلومتری داشته و با هزینه‌ی اضافی هم می‌توان آن را به کشور دیگر صادر کرد.


علیرغم تبدیل خودرو به محصولی 6 چرخ، ML مورد بحث تأییدیه‌های لازم را داشته و چیزی که حالا نیاز دارد یک مالک جدید و تاختن در جاده‌ها می‌باشد!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار