کد خبر: ۲۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 03
مینگ چی کو، معتبرترین تحلیلگران اپل اعلام کرده که این شرکت قصد دارد تا در سال 2019 نسخه جدید هدفون بیسیم محبوب AirPods 2 را به همراه محفظه مجهز به قابلیت شارژر بیسیم به بازار عرضه کند.
به گزارش آی تابناک : مینگ چی کو اخیراً در یک یادداشت تحقیقاتی اعلام کرده است که اپل قصد دارد تا در اوایل سال 2019 نسخه جدیدی از هدفون بیسیم ایرپاد 2 را معرفی کند که مانند نسل فعلی خود از محفظه‌ای با قابلیت شارژ بیسیم بهره می‌برد. همچنین به گفته این شخص، اپل نسخه باز طراحی شده و کاملا جدید ایرپاد خود را در اوایل سال 2020 معرفی خواهد کرد و نسخه دوم فقط تغییرات جزئی خواهد داشت.

بر اساس یادداشت‌های مینگ چی کو، نسل بعدی ایرپاد برای برقراری ارتباط با دستگاه‌ها از نسخه جدید بلوتوث 5 و تراشه‌های جدید سری W استفاده می‌کند و محفظه شارژ این نسخه در مقابل حرارت مقاوم تر از نسخه فعلی خواهد بود. بدون شک استفاده از قطعات و طراحی جدید برای افزایش توان حرارتی، قیمت نهایی  این محصول را افزایش می‌دهد و با توجه به سابقه‌های قبلی اپل باید منتظر یک برچسب قیمت شگفت انگیز دیگر باشیم؛ البته مینگ چی کو در یادداشت‌های خود به افزایش قیمت ایرپاد 2 اشاره‌ای نکرده است.

انتظار می‌رود که امکان شارژ این محصول با استفاده شارژر بیسیم AirPower اپل ممکن باشد؛ البته مینگ چی کو به این موضوع اشاره‌ای نکرده و حتی زمان معرفی این محصول نیز مشخص نشده است و معلوم نیست که اپل چه برنامه‌ای برای آن دارد.

بر اساس شایعه‌هایی که اخیراً منتشر شده بود، ایرپاد 2 اپل در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود، اما این پیش بینی با آنالیز‌های مینگ چی کو سازگاری ندارد و امکان استفاده از این قابلیت چندان محتمل به نظر نمی‌رسد. تا این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد نسخه جدید ایرپاد 2 در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که اطلاعات دقیق از مشخصات اولیه این محصول در ابتدای سال 2019 منتشر شود.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار