کد خبر: ۲۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 15
هم‌اکنون به‌روزرسانی ماه نوامبر کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته که پشتیبانی از موس و کیبورد به عنوان بزرگ‌ترین تغییری که از این طریق به دست می‌آید، شناخته می‌شود.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت امروز آخرین به‌روزرسانی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان برای ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی را به انتشار رسانده که این به‌روزرسانی شامل یکی از بزرگ‌ترین و پرتکرارترین درخواست کاربران این کنسول نیز می‌شود که برای مدتی طولانی خواستار آن بوده‌اند و سرانجام در به‌روزرسانی ماه نوامبر این کنسول برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

بله پشتیبانی کنسول ایکس‌باکس وان از موس و کیبورد از هم‌اکنون به طور رسمی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تغییرات به‌روزرسانی ماه نوامبر این کنسول در دسترس قرار گرفته. با این به‌روزرسانی جدید، شما قادر خواهید بود که از تنظیمات کلاسیک کنترلرها بهره مند شوید و از آن استفاده کنید. در حال حاضر فقط ۱۴ بازی به طور پشت سر هم برای استفاده از موس و کیبورد در دسترس قرار خواهند گرفت که البته بازی‌های بیشتری نیز در آینده به این پشتیبانی اضافه خواهند شد.

علاوه بر این که سرانجام این به‌روزرسانی به کنسول‌های ایکس‌باکس وان راه پیدا کرده، تغییرات جدید و تازه‌ای نیز به Cortana و Alexa نیز امروز به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. اپلیکیشن موسیقی آمازون نیز از امروز در دسترس قرار گرفته و در کنار عملکردهای بهبود یافته جست و جو تا در زمان استفاده از راهنما، نتایج بهتری در اختیار شما قرار دهد. این‌ها خلاصه‌ای بود از تغییراتی که به‌روزرسانی ماه نوامبر کنسول ایکس‌باکس وان به وجود می‌آورد.





منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار