کد خبر: ۲۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 14
عنوان Hitman 2 که توسط استودیوی IO Interactive در دست ساخت و توسعه قرار دارد، بزرگ‌تر، خونین‌تر و درگیرانه‌تر از نسخه‌های پیشین خود است. در حالی که این بازی دارای مکان‌ها و گجت‌های جدید برای انجام قتل است، اما جذاب‌ترین ویژگی‌ اضافه شده به این بازی، ویژگی بسیار جالبی به نام Ghost Mode است. در ادامه بیشتر درمورد این حالت توضیح خواهم داد.

به گزارش آی تابناک : در این حالت بازی‌بازان با روح یک بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازند تا ببینند کدام یک می‌توانند زودتر از دیگری پنج هدف اولیه را به قتل برسانند. هدف‌ها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و همه‌ی قتل‌ها هم باید بدون دیده شدن انجام شوند.

همانطور که در تریلر زیر هم نمایش داده می‌شود، شما کار خود را بدون در اختیار داشتن هیچ تجهیزات خاصی آغاز می‌کنید و باید در لحظه تصمیم بگیرید که بسته به شرایط و مکانی که در آن قرار دارید، چطور هر چه سریع‌تر پنج هدف خود را پیش از رقیبتان از بین ببرید. از آنجایی که رقیبتان در دنیایی متفاوت از دنیای شما قرار دارد، اعمال و رفتار شما تاثیر بسیار کمی روی آن دارد. به عنوان مثال زمانی که شما خودتان را لو بدهید و مامورین حفاظتی به سراغ شما بیایند، حریفتان می‌تواند با خونسردی کامل و بدون هیچ دردسری هدف را از پای در بیاورد. بدیهی است که هر چه زمان بیشتری در از بین بردن هدف‌های خود به هدر دهید، رقیبتان می‌تواند پیشروی بیشتری داشته باشد و تعداد بیشتری از اهداف را به قتل برساند. همچنین همانطور که اشاره شد، در صورتی که به صورت آشکارا هدف خود را به قتل برسانید و مردم بتوانند شما را شناسایی کنند، آن قتل برایتان به حساب نخواهد آمد و انگار که هیچ کاری انجام نداده‌اید.

این حالت را می‌توان یک حالت بسیار جالب دانست که با در اختیار گذاشتن محدودیت زمانی از شما می‌خواهد که هر چه زودتر کاری که به عهده شما گذاشته شده است را به انجام برسانید؛ نظیر چیزی که در عناوین دیگری مانند Mario Kart نیز دیده بودیم. Hitman 2 در حال حاضر گلد شده است و کار ساخت و توسعه آن به اتمام رسیده و در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری برابر با ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به انتشار خواهد رسید. اگر شش منطقه و ۲ بسته گسترش دهنده پس از عرضه کافی به نظر نمی‌رسند، مراحل بازی Hitman که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود هم در Hitman 2 در غالب به‌روزرسانی‌های جدید قابل بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی حالت Ghost Mode را هم مشاهده کنید.


منبع : GAMINGBOLT

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار