کد خبر: ۲۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 13
به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار (Rockstar Games) در حال جمع‌اوری و انتخاب بازیگران نسخه بعدی عنوان Bully است.

به گزارش آی تابناک : کمتر عنوانی پیدا می‌کنید که مانند عنوان Bully برای نسخه دوم آن خواستار داشته باشند. نسخه اصلی این عنوان در سال 2006 منتشر شد و بطور گسترده توسط تک تک کاربران آن مورد توجه قرار گرفت و از آن موقع تابحال علاقمندان خواستار دنباله آن هستند. البته هنوز هم هیچ خبر رسمی از شرکت راک‌استار مبنی بر ادامه دار بودن این عنوان داده نشده است اما ظاهرا این شرکت در حال جمع‌اوری بازیگران این عنوان است.

درسال گذشته گزارشاتی حاکی بر این بود که نسخه دوم عنوان Bully توسعه خواهد یافت و توسعه آن پس از عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 خواهد بود. اخبار هم‌اکنون نیز به اخبار گذشته کمک می‌کند و به احتمالی قوی در چند هفته بعد شاهد اعلام رسمی این خبر توسط شرکت راک‌استار خواهیم بود.

در حال حاضر همه‌ توجه ها به سوی عنوان بشدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2  است اما حال به تازگی وب‌سایت Rockstar Intel اطلاعات جدیدی را از عنوان Bully 2 به اشتراک گذاشته است. طبق گفته ‌های این وب‌سایت،  خانم جسیکا جفریز (Jessica Jefferies)، یکی مسئولین انگلیسی انتخاب بازیگران، در حال استخدام برای یک پروژه جدید از یک "توسعه‌ دهنده‌ پیشگام بریتانیایی” است. البته به طور مستقیم از عنوان Bully 2 نامی برده نشده است اما خانم جفریز به دنبال بازیگران نوجوان و برخی افراد مسن‌تر که شبیه "پروفسور ‌ها” هستند، می‌گردد. همچنین ظاهراً این آگهی با یک هشدار قابل توجه همراه است و این هشدار به شرح زیر است:

در صحنه‌ هایی که بازیگر جوان حضور دارد از خشونت ملایم و حرف‌ های رکیک استفاده خواهد شد. پروژه به نوبه‌ خود یک عنوان هیجانی – درام است و تمام صحنه‌ هایی که شامل بازیگر جوان می‌شوند با حساسیت بالایی مدیریت خواهند شد.

همچنین وب‌سایت خبری Rockstar Intel اعلام کرده است که کارکنان شرکت راک‌استار را به همراه لیست در میان شرکت‌کنان مشاهده کرده است اما هنوز هیج اطلاعات بیشتری راجب این موضوع در دسترس نیست.

درست است که در حال حاضر تمام این‌ها فقط شایعه هستند اما توضیحات ذکر شده به عنوان Bully شباهت بسیاری دارند. البته باید اعلام کنیم که فرایند موشن کپچر این عنوان در استودیو‌ی مشهور Pinewood Studios لندن انجام خواهد شد؛ جایی که فیلم‌ هایی مانند Goldfinger و  Star Wars: The Force Awakens  فیلمبرداری شده‌اند. اگر این آگهی مربوط به عنوان Bully 2 باشد، به نظر می‌رسد که راک‌استار قصد دارد تا سنگ تمام بگذارد.

به نظر شما عنوان Bully 2، پروژه بعدی شرکت راک‌استار خواهد بود؟ آیا شما علاقه‌ای به تجربه نسخه دوم عنوان Bully دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار