کد خبر: ۱۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 01
دلیری گفت: بخش ایده بازار جشنواره ایران ساخت به دنبال تحقق بسترهای مناسب سرمایه گذاری و حرکت به سمت خرید محصولات ایرانی است.
به گزارش آی تابناک : علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به جشنواره ایران‌ساخت، گفت: این جشنواره با هدف ترغیب مردم به سمت خرید محصولات ایرانی کار خود را آغاز کرده است.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی درباره بخش‌های مختلف جشنواره ایران‌ساخت  اظهار کرد: این جشنواره از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و ایده بازار یکی از بخش‌های آن است.

وی درباره بخش ایده‌بازار که یکی از ارکان جشنواره فرهنگی هنری ایران‌ساخت است، بیان کرد: این بخش به دنبال ترغیب شهروندان برای خرید محصولات ایرانی و کالاهای داخلی است و امیدوار هستیم تا به واسطه آن بتوان فرهنگسازی مناسبی در راستای ترغیب شهروندان به سمت خرید محصولات ایرانی را در کشور انجام داد.

ایده بازار به دنبال معرفی بهترین راهکار سرمایه گذاری
دلیری با بیان اینکه در بخش ایده‌بازار ایده‌های مختلف بازار سرمایه‌گذاری  جمع‌آوری می‌شوند، گفت: در این بخش هریک از جوانان ایده‌های مخصوص خود در حوزه‌های فروش، مدیریت بازار و بسترهای سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند و به دنبال آن بهترین ایده  انتخاب می‌شود.

مدیر بخش ایده‌بازار جشنواره ایران‌ساخت با اشاره به تفاوت این دوره از جشنواره با سال قبل اظهار کرد:  بخش ایده بازار این دوره از جشنواره نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی داشته است و حوزه های افزایش پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال تنها به دنبال تبلیغ سرمایه‌گذاران برای استفاده از کالای ایرانی نیستیم بلکه حرکت به سمت خرید محصولات داخلی در کنار درآمدزایی معنا پیدا کرده است.

دلیری درباره اهمیت بخش ایده‌بازار جشنواره ایران‌ساخت اظهار کرد: این بخش می‌تواند بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری مناسب را به سرمایه گذاران و بخش‌های  صنعتی کشور معرفی کند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار