کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 11
شرکت سیگیت هارد دیسک های 14 ترابایتی خود را در مدل های مختلف با کارایی های مختلف روانه بازار کرده است؛ همچنین این شرکت به کاربران خود قول داده تا اواخر سال میلادی 2018 هارد دیسک های 16 ترابایت خود را هم به بازار عرضه کند.
به گزارش آی تابناک : برای راهکارهای ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) دو مدل IronWolf (469 پوند) و IronWolf Pro (529 پوند) به همراه فریمور AgileArray برای بهبود عملکرد قابلیت Raid، مکانیزم تعادل دوطرفه، حسگرهای ارتعاشات چرخشی، سیستم مدیریت مصرف انرژی پیشرفته و کنترل بازیابی خطا عرضه می‌شود. سری Pro این هاردها از خدمات 2 ساله Rescue data recovery سیگیت برای ریکاوری اطلاعات و گارانتی 3 تا 5 سال بهره می‌برند.

برای کارهای روزانه و سیستم‌های خانگی هارد BarraCuda Pro (502 پوند) در نظر گرفته شده که قابلیت استفاده به عنوان هارد قابل حمل با استفاده از قاب‌های مخصوص را دارد. این مدل از سرعت چرخش 7200RPM و حافظه کش 256 مگابایت بهره می‌برد و می‌تواند اطلاعات را با سرعت 250mb/s انتقال دهد. همچنین به گفته سیگیت این مدل از تکنولوژی چند مرحله ای ذخیره سازی اطلاعات (Multi-Tier Caching) بهره می‌برد.

برای ذخیره سازی اطلاعات دوربین های امنیتی نسخه SkyHawk (549 پوند) در نظر گرفته شده که می‌تواند تا 9000 ساعت ویدئو با کیفیت HD را برای 64 دوربین ضبط کند. همچنین این مدل برای دستگاه‌های ضبط کننده ویدئو دیجیتال (DVR) و دستگاه‌های ضبط کننده ویدئو تحت شبکه (NVR) می‌تواند مناسب باشد. این مدل از فریمور ImagePerfect برای جلوگیری افت نرخ فریم در کار کرد های بدون توقف و 24 ساعته است.

مدل‌ Exos X14 برای دیتاسنتر های بزرگ طراحی شده است. این مدل هم مانند مدل های دیگر دارای فرم فاکتور 3.5 اینچی است، اما به گفته سیگیت این مدل کارایی بهتری دارد و مصرف برق آن کمتر از سایر مدل‌ها است. این مدل از درایو هلیومی بهره می‌برد که به لطف آن عملکرد هارد دیسک‌های با حجم بالاتر را بهبود می‌دهد.

سیستم رمزگذاری امن سیگیت یک لایه اضافی محافظتی را بدون کاهش بازدهی به داده‌ها اضافه می‌کند. این به این معنی است که سیگیت می‌تواند رمزگذاری FIPS-2 را در درایوهای کوچک و سبک ارائه دهد.



منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار